MS Windows
briani 27239
Mouse - XP ?
Fra : hjni

Dato : 18-07-03 13:34

Min logitech Mouse Man+ vil ikke fungere korrekt, når jeg tilslutter den
til museporten på min Notebook. Musemarkøren flimrer rundt på hele skærmen.
Hvad kan problemet være ?

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 18-07-03 13:49

Lidt flere oplysninger ville hjælpe en hel del

Hvilket OS kører du ?

Hvilken version af mouseware benytter du ?

Har du prøvet en anden mus ?

Jannik

Fra : Preben Müller

Dato : 18-07-03 16:32

Prøv batterieskift

PM

Fra : hjni

Dato : 19-07-03 20:26

jeg kører win xp prof.. og anvender logitech mouseMan xp driver... andre
mus virker heller ikke.
musen virker kun 80% hvis jeg tilslutter via serial porten...