MS Windows
briani 27239
Forhindre automatisk update
Fra : Karin Hansen

Dato : 18-07-03 07:51

Hej
Jeg har lige installeret en Windows XP Pro. Hvordan forhindrer jeg den i at
lave
automatisk update, så den ikke bliver ved med at hente Q811493, hver gang
jeg
har slettet denne.

--
Mvh. Karin

"fjerndette" fra min mailadresse

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 18-07-03 07:57

Karin Hansen skrev:

> [...]
> den i at lave
> automatisk update, så den ikke bliver ved med at hente Q811493,

Åben Windows update, klik ude til venstre på gør Windows update
personlig og vælg så Q811493 fra.

Anker Rasmussen
Hanehøj

Fra : Ricko.

Dato : 18-07-03 08:01

hent denne så er du ude over over en masse prob , den er også på dk. under
dovnload .
http://www.xp-antispy.de/

Fra : Torben Jensen

Dato : 18-07-03 08:09

"Karin Hansen" <klba@fjerndette.post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lave
> automatisk update, så den ikke bliver ved med at hente Q811493, hver gang

Gå i kontrolpanel - system - automatisk opdateringer.
--
Mvh Torben

Fra : Karin Hansen

Dato : 18-07-03 08:29

"Karin Hansen" <klba@fjerndette.post11.tele.dk> wrote in message
> [...]
> lave
> automatisk update, så den ikke bliver ved med at hente Q811493, hver gang

Tak for svarene.