MS Windows
briani 27239
http://endads.com/ ---> Virus ?
Fra : sa

Dato : 18-07-03 07:48

x-post : dk.edb.sikkerhed.virus, dk.edb.system.ms-windows

Efter installation af en del prg. (bla. kazaa hmmm....(?)
er jeg begyndt at få popup reklamer periodisk med køb af div. ting
hvor der er et link til http://endads.com/ som vil sælge mig ... sjovt nok
.... et prg. som
kan fjerne dette - surprise !

nogen der ved om hvordan man slipper af med dette , se´følig uden at betale
for prg. på http://endads.com/ og
geninstallere pc´en.

?

Fra : pwa

Dato : 18-07-03 09:03

I filen HOST (uden ext), som ligger i Windows\system32\drivers\etc, kan der
defineres IP adresser til bestemte hjemmesider.
I HOST er vist et par eksempler
brug en editor og skriv så: 127.0.0.1 endas.com
127.0.0.1 er altid den lokale maskine
her kan også indtastes linier for kendte reklameservere.
får du den pr mail, kan du indsætte adressen i dit spamfilter

v/h pwa

Fra : sa

Dato : 18-07-03 09:35

"pwa" <paisnabela@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> her kan også indtastes linier for kendte reklameservere.
> får du den pr mail, kan du indsætte adressen i dit spamfilter

Tak - det vil jeg prøve.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-07-03 11:28

Det ville nok også være godt at køre engang
Ad-aware fra lavasoft
http://www.tucows.com/preview/236049.html

Jan Rasmussen