MS Windows
briani 27239
Service Pack 4 til Win2k er kommet
Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-07-03 12:02

Nu er Service Pack 4 til Win2k kommet på Windows Update. Ved opdatering med
den slipper man atter af med denne irriterende bug, der gør at Win2k er så
længe om at lukke ned.

Claus

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 17-07-03 12:20

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu er Service Pack 4 til Win2k kommet på Windows Update. Ved
> opdatering med den slipper man atter af med denne irriterende bug,
> der gør at Win2k er så længe om at lukke ned.

Hvis man vil have installationsfilen kan den hentes her:
http://www.microsoft.com/Windows2000/downloads/servicepacks/sp4/download.asp
husk at vælge sprog.

Kan se at M$ siger "Network Installation" fylder 129 MB , men min fil fylder
kun 111 MB (114.211 KB)?
er M$ ikke enige internt om hvordan man definere 1MB?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : BJ.DK

Dato : 17-07-03 12:26

> [...]
med
> den slipper man atter af med denne irriterende bug, der gør at Win2k er så

Er der nogen, der ved om den kræver øvrige/andre servicepacks installeret
først, eller om jeg på en geninstallation kan springe direkte til SP4?

Børgesen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 17-07-03 12:45

"BJ.DK" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Er der nogen, der ved om den kræver øvrige/andre servicepacks
> installeret først, eller om jeg på en geninstallation kan springe

Jeg er (næsten) sikker på at du bare kan nøjes med SP4.

Størrelse på netværks installations filer:
SP1 83,4MB
SP2 98,7MB
SP3 107MB
SP4 111MB
Så de vokser bare.

Hvis du skal installere en tidliger SP først får du helt sikker besked inden
installationen begynder.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-07-03 19:39

In dk.edb.system.ms-windows, BJ.DK <news@klog.dk> says...
> Er der nogen, der ved om den kræver øvrige/andre servicepacks installeret
> først, eller om jeg på en geninstallation kan springe direkte til SP4?

De er kummulative, dvs. at de rummer alt det der ligger i forgængerne
også.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : A.N.

Dato : 17-07-03 12:37

Hej Gruppe
Jeg installerede den igår, men efter problemer med at bruge forskellige link
på nogle
hjemmesider, de frøs simpel hen og hele computeren blev tosset alle ikoner
forsvandt på
skrivebordet, så nu har jeg afinstalleret den igen og alt køre fint
igen(hyha)
Jeg tror der er en fejl i sp4, så træk lige vejret et stykke tid og se hvad
der kommer af
meldinger her.
jeg vil gerne høre om andre har samme oplevelse.
hilsen
A.N.

Fra : A.N.

Dato : 17-07-03 12:50

Hej igen
Jeg glemte at fortælle at hvis man har nedlukningsproblemer i windows 2000
så prøv
at se om i har installeret opdatering (823980) hvis det er tilfældet, så
afinstaller den og
2000 lukker igen normalt.
De er ikke lige heldige med alle deres opdateringer.
hilsen
A.N.