MS Windows
briani 27239
Sygate firewall 5.1
Fra : M.S.R.

Dato : 15-07-03 21:45

Hej gruppe

Jeg er i tvivl om jeg er i den korrekte gruppe - så ret mig bare hvis dette
er tilfældet :)

Jeg bruger Norton AV 2003 Pro og vil gerne have at min firewall lader Norton
opdatere via liveupdate automatisk. Jeg har dog det problem, at sygate
stopper den i at opdatere, da jeg har slået "block mode on" når min
pauseskærm er aktiv.

Jeg har forsøgt at finde den exe fil som jeg skal give permanent adgang til
nettet, men uden held. Nogen som kan hjælpe mig?

/Morten
-------------------
Ved mail - fjern det tegn som er dobbelt

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 15-07-03 21:59

M.S.R. wrote:
> [...]
>
> Jeg har forsøgt at finde den exe fil som jeg skal give permanent
> adgang til nettet, men uden held. Nogen som kan hjælpe mig?

Jeg vil gætte på LuComServer.exe som ligger i
c:\programmer\Symantech\LiveUpdate\

Det er i hvertfald det program, som min syfate opdager vil på nettet. Du kan
jo prøve at åbne sygate og se "Running Applications" så vil der dukke et
program op nederst på listen når du aktivere LiveUpdate i Norton.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : M.S.R.

Dato : 15-07-03 22:42

Soeren Nielsen wrote:
> Jeg vil gætte på LuComServer.exe som ligger i
> c:\programmer\Symantech\LiveUpdate\

Tak Søren - det virker!

/Morten