MS Windows
briani 27239
Undgå genstart?
Fra : Olsen

Dato : 15-07-03 00:13

Min XPpro genstarter konstant.

Det har jeg sikkert bedt den om engang ved hver fejl.

Hvordan undgår jeg de utallige genstart?

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : Madsen

Dato : 15-07-03 00:32

Olsen skrev:

> Min XPpro genstarter konstant.
>
> Det har jeg sikkert bedt den om engang ved hver fejl.

WinXP genstarter som standard automatisk hvis der sker fejl i
systemet.

> Hvordan undgår jeg de utallige genstart?

Control Panel > System > Advanced > Settings ud for Startup and
Recovery og fjern så fluebenet i 'Automatically restart' under
System failure. Oversæt selv til dansk hvis der er behov for det.

Så får du sikkert en blå skærm i stedet med en fejlmeddelelse som
måske kan bruges til noget fornuftigt.

Madsen.

Fra : Kale Kop

Dato : 15-07-03 06:11

Jeg har haft samme problem og det viste sig at min hukommelse var defekt.
Efter udskiftning var problemet væk.