MSIE linie skal selv afbryde
Fra : per

Dato : 02-04-01 06:54

Hvor er det man indstiller så linien lukkes ned når jeg lukker
browseren?

det er win2000.

--
Per

Fra : Madsen

Dato : 02-04-01 11:30

"per" <per@ph-byg.dk> skrev:

> Hvor er det man indstiller så linien lukkes ned når jeg lukker
> browseren?
>
> det er win2000.

Kontrolpanel => Internetindstillinger => Forbindelser =>
Indstillinger for udbyder => Avanceret og så kryds ud
for: »Afbryd forbindelsen når den ikke længere er...«

Skal stilles for hver udbyder hvis du har flere.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : per

Dato : 03-04-01 07:18

On Mon, 2 Apr 2001 12:30:23 +0200, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

Den afbryder ski ikke.

men når jeg lukke forte agent, lukker forbindelsen fint ned. så det må
være browseren der skal stilles til det?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-01 12:53

Tue, 03 Apr 2001 08:17:54 +0200, skrev per <per@ph-byg.dk>:

>men når jeg lukke forte agent, lukker forbindelsen fint ned. så det må
>være browseren der skal stilles til det?

Det er opkaldsforbindelsen, der skulle virke på nedenstående, hvis du
gør det fra IE, så er det samme sted, du sætter indstillingerne.

Men jeg har godt hørt, at der skulle problemer med automatisk
nedlukning i visse tilfælde (undtagen jeg kan forklare hvorfor og
p.gr.a. hvad).

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Madsen

Dato : 03-04-01 13:49

"per" <per@ph-byg.dk> skrev:

> [...]
>
> men når jeg lukke forte agent, lukker forbindelsen fint ned. så det må
> være browseren der skal stilles til det?

Hmm, prøv at gå ned i Start => Kør og skrive regedit
Find så følgende nøgle:
»HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Internet Settings.« Her skulle der gerne stå 01 00 00 00 ud for. Gør der
ikke det, så prøv at højreklik på værdien, vælg Rediger og skriv det rigtige.

Der skulle efter sigende også være et specifikt problem med dette i version
5.0 af browseren. Se evt:
<http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q235/6/66.ASP?LN=EN-US&SD=gn&FR=0&qry=disconnect&rnk=10&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR
=IE >

Denne her kan måske også hjælpe: (Easy Cd Creator kan være årsagen.)
<http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q256/3/02.ASP?LN=EN-US&SD=gn&FR=0&qry=disconnect&rnk=12&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR
=IE >

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : per

Dato : 03-04-01 16:25

On Tue, 3 Apr 2001 14:49:06 +0200, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

Hvad skal der stå før de tal ud, for der er ca 15 muligheder. og et
par af stederne står der det de tal.

--
Per

Fra : Madsen

Dato : 03-04-01 17:27

"per" <per@ph-byg.dk> skrev:

> Hvad skal der stå før de tal ud, for der er ca 15 muligheder. og et
> par af stederne står der det de tal.

Nu ved jeg ikke lige hvad du svarer på i mit indlæg, men hvis
det er den part med autodisconnet i regdatabasen, så prøv
at kigge her: <http://www.wol.dk/~hijklm/disconnect.gif >

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : per

Dato : 03-04-01 20:39

On Tue, 3 Apr 2001 18:26:47 +0200, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

Ok jag havde slet ikke den linie, men nu er den der.
så ser vi om det virker

TNX