MS Windows
briani 27239
XP installer på Drev F
Fra : Lars Grau

Dato : 10-07-03 19:28

Hej NG

Er der nogen her i NG som kan fortælle mig for min windows XP har
installeret sig som drev F og ikke som man nomal skulle tro på drev C, jeg
har ikke andre HD i min maskine og min 250 GB er ikke delt op???

Nogle der kan for klare dette problem eller selv har oplevet det for
Microsoft kan ikke sige hvorfor!!!!

Mvh
Lars

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 10-07-03 20:07

"Lars Grau" <newsXXX@ilejr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret sig som drev F og ikke som man nomal skulle tro på drev C, jeg
> har ikke andre HD i min maskine og min 250 GB er ikke delt op???

Der smutter den for mig...for hvis du kun har én harddisk som ikke er delt
op, hvorfra kommer drev F: så? Og...hvis du har drev F: og ikke andre drev,
what´s the big deal? Skal den hedde C:?

> Nogle der kan for klare dette problem eller selv har oplevet det for
> Microsoft kan ikke sige hvorfor!!!!
>
> Mvh
> Lars

Jeg er enig med dig, det er sq underligt!

Jakob

Fra : Mette & René

Dato : 10-07-03 20:40

> Der smutter den for mig...for hvis du kun har én harddisk som ikke er delt
> op, hvorfra kommer drev F: så? Og...hvis du har drev F: og ikke andre
> [...]

Jeg har installeret en hd for en kollega, og der blev den også til F:drev
Men den kører nu fint nok

René

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-07-03 22:30

On Thu, 10 Jul 2003 20:27:33 +0200, "Lars Grau" <newsXXX@ilejr.dk>
wrote:

> [...]
>installeret sig som drev F og ikke som man nomal skulle tro på drev C, jeg
>har ikke andre HD i min maskine og min 250 GB er ikke delt op???

Tjaa det kommer vel an på om windows opfatter C: partitionen som brugt
af et andet styresystem som ikke skal overskrives.

Du kan bare vælge manuelt at installere på drev C: i installationen.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.