MS Windows
briani 27239
Installering af XP igen
Fra : GNJ

Dato : 10-07-03 10:26

Hej NG

Jeg har efter at der var problemer med min PC "den skrev at et fil var
ødelagt og jeg kunne rette den op ved at installere xp igen elle rette den
op ved hjælp af R" dette gjore jeg så,men jeg synes at min maskine er
blevet meget langsom af det er der nogle her som har nogle gode råd/hjælp
omkring dette problem?

GJ

Fra : Peter Martinsen

Dato : 10-07-03 15:19

Formater og installer igen

Fra : pc1hosPer

Dato : 12-07-03 23:24

Burde ikk være nødvendigt ---- Nu har jeg ikke selv XP, så har ikke egne
erfaringer, men har hørt andre, der er meget glade for ""systemgendannelse´s
muligheden i XP"

Nåes - vist nok via ;

"start/alle programmer/tilbehør/systemværktøjer" ...

Formoder indbyggede XP hjælp, på en søgning på emnet, kan levere dig
dækkende info om hvad det kan og ikke kan.

vh. Per