Flash tagwall
Fra : Thor Bych

Dato : 02-04-01 06:08

dav
sidder og er ved at lave en fullfeature flash side, og tænkte på, om man kan
lave en tagwall i flash 5.0??
og hvis man kan, hvordan??
jeg mener jo, at jeg skal kunne gemme mine variabler et sted, sådan at man
så næste gang man åbner siden, få loaded alle de variabler, der er givet
til dato ind på siden??
ved ikke helt hvordan....alle forslag vil være mere en velkommende.....
mvh.
Thor

Fra : Peter Brodersen

Dato : 02-04-01 06:13

On Mon, 2 Apr 2001 07:08:14 +0200, "Thor Bych" <thorbych@hotmail.com>
wrote:

>ved ikke helt hvordan....alle forslag vil være mere en velkommende.....

Hvis du har mulighed for noget serverside kode (fx ASP, PHP eller
lignende), kan du jo gemme værdierne ved at lade Flash sende dataen
som et HTTP-request

Fx:
http://www.domæne.dk/addtotagwall.php?user=Peter&message=Hej+med+jer

Det kræver så selvfølgelig, at du laver et sådan script, der kan køre
på serveren.

Tilsvarende kan du så ligeledes hente tagwall'en ved at have et
serverside-script, der returnerer tagwall'en som en querystring.

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Thor Bych

Dato : 02-04-01 07:15

dav igen
tak for det hurtige svar..
jeg troede bare, at der var en lettere måde, da jeg ikke kan hverken asp el.
php.
nå, må få en af gutterne til at lave et sådan script...
alligevel tak
mvh.
Thor