MS Windows
briani 27239
Bakup kopi af Win XP
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 08-07-03 20:48

Hej.
Jeg har en Win XP pro og vil gerne lave en backup af systemet. Jeg har lavet
en med ghost, men hvis jeg vil geninstallere den kan den ikke startes men
skriver at det skal gøres i Dos. Er der overhovedet dos i XP? Der er et
program med til sikkerhedskopiering, men den må ikke være større end 4 GB,
Mit C drev er på 7 GB, hvordan klarer jeg det nemmest.
Gunnar.

Fra : klander

Dato : 08-07-03 21:12

"Gunnar Grooss" <.g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> program med til sikkerhedskopiering, men den må ikke være større end 4 GB,
> Mit C drev er på 7 GB, hvordan klarer jeg det nemmest.

Din Ghost kan lave en start diskette som du skal bruge for at ligge din
Ghost ind igen,
og det gøres i Dos, før Win XP starter.
Norton Ghost kan pakke dit system meget ned
mit system fylder godt 7 gb Ghosten fylder 2,8 gb.

PS: hvis du har eller køber Norton Ghost 2003 kører det hele fra Windows
Også XP

Kurt

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 09-07-03 13:50

"klander" <klander@lite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mit system fylder godt 7 gb Ghosten fylder 2,8 gb.
>

> PS: hvis du har eller køber Norton Ghost 2003 kører det hele fra Windows

Jeg har den der hedder 2002, og har en start disk med ghost. Jeg har lavet
en backup som ligger på mit f drev, mener du så hvis jeg starter op på
disken kan jeg komme ind til bakupen? så har jeg vist ingen problemer der.
Tak for det.
Gunnar