MS Windows
briani 27239
klik lyde
Fra : slet ZHOC6

Dato : 08-07-03 16:07

Er der en der ved hvordan man får muse-klikke-lyden væk?

Jeg er tit på en side der konstant klikker ligesom når man klikker på
et link med musen. Jeg mener det er samme lyd...

Men denne lyd er ret irriterende, så den vil jeg gerne have væk. Men
hvordan??

Bruger windows xp

Hilsen Martin

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-07-03 19:21

slet ZHOC6 wrote:
> Men denne lyd er ret irriterende, så den vil jeg gerne have væk. Men
> hvordan??

De er også super belastende...

> Bruger windows xp

Start > Kontrolpanel > Lyde og lydenheder > lyde

--
Martin K

Fra : jens

Dato : 08-07-03 20:56

"slet ZHOC6" <mf2000@ZHOC6sol.dk> skrev i en meddelelse

> Men denne lyd er ret irriterende, så den vil jeg gerne have væk. Men
> hvordan??

Sluk højtalerne ?

> Bruger windows xp

Det er en fejl i explode, genstart den og lyden forsvinder sikkert.

Mvh Jens

Fra : jens

Dato : 08-07-03 20:58

"jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en fejl i explode, genstart den og lyden forsvinder sikkert.

Glemte lige......

Har du en switch i huset, så prøv at sætte maskinen til en anden port i den
switch....

Mvh Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-07-03 09:21

In dk.edb.system.ms-windows, slet ZHOC6 <mf2000@ZHOC6sol.dk> says...

Din spamblock-funktion er meget uheldig, da zhoc6sol.dk er et muligt
domæne. Dit spamblock ødelægger dette domæne.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 09-07-03 14:32

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in message
> In dk.edb.system.ms-windows, slet ZHOC6 <mf2000@ZHOC6sol.dk> says...
>
> Din spamblock-funktion er meget uheldig, da zhoc6sol.dk er et muligt
> domæne. Dit spamblock ødelægger dette domæne.

Hvordan kan det ødelægge et domæne?

mvh Poul

Fra : Jens

Dato : 09-07-03 23:49

"Poul Elgaard-Jørgensen" <PlE@CarlBro.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan det ødelægge et domæne?

Alt hvad der sendes til mf2000 modtages jo af det domænes mailserver, hvis
man ikke fjerner blockeringen.

Mvh Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-07-03 19:50

In dk.edb.system.ms-windows, Poul Elgaard-Jørgensen <PlE@CarlBro.dk>
says...
> Hvordan kan det ødelægge et domæne?

Hvilket domæne vil modtage alt det spam som skulle være sendt til (slet
ZHOC6)?