MS Windows
briani 27239
farver på filnavne
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 08-07-03 00:35

Hej Gruppe

Når jeg går ind i mine mapper står der filnavne med sort under hver enkel. I
den senere tid er nogle af disse undetekster blevet blå. Er der nogen der
har et bud? Kunne det være filer der ligger mere end et sted, eks. billeder
og lign.

venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-07-03 00:47

In dk.edb.system.ms-windows, Mogens Holm-Andersen wrote:

> [...]
>har et bud? Kunne det være filer der ligger mere end et sted, eks. billeder

De er sikkert blevet komprimeret. Prøv at højreklikke på dem, gå ned i
"egenskaber" og klik så på "avanceret". Her skulle du gerne kunne
vælge om mapperne skal komprimeres eller ej.

Hvis du ændrer på dette for en "overmappe", vil du blive spurgt om du
også vil lade ændringerne virke for undermapper.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 00:48

Mogens Holm-Andersen skrev:

> I den senere tid er nogle af disse undetekster blevet blå. Er der
> nogen der har et bud?

Prøv:
http://groups.google.com/groups?as_umsgid=Xns930FC6C34B56B.thomas@madsen.tdcadsl.dk

Madsen.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 08-07-03 00:54

> Prøv:

> [...]

Mange tak, det tænkte jeg ikke på men klart nok.

Venligst

Mogens Holm Andesren