MS Windows
briani 27239
Hvordan laver man Compact Flash kort boota~
Fra : Bjarne Mortensen

Dato : 07-07-03 18:37

Der skulle vel ikke være nogle der ved hvordan man laver et Compact Flash
kort så den kan bruges som bootdisk.

Mvh
Bjarne

Fra : sa

Dato : 08-07-03 09:27

det skal du gøre i BIOS , at den skal starte på ekstern usb enhed istedet
for f.eks. c:drevet

Fra : Bjarne Mortensen

Dato : 09-07-03 13:14

sa wrote:
> det skal du gøre i BIOS , at den skal starte på ekstern usb enhed
> istedet for f.eks. c:drevet

Ja det er jeg godt klar over men det jeg spurgte om var " hvordan får man
systemet på Flashkortet nemmest muligt så den kan bruges som BootDisk" Om
der evt. findes software som kan gøre det eller om man skal til det på den
hårde måde.
Jeg har hørt lidt om at der findes et program til det og at den fulgte med
Medion maskinerne som Aldi solgte, men jeg har ikke fundet det program endnu

Mvh
Bjarne Mortensen