MS Windows
briani 27239
ikke-navngivet.bmp?
Fra : M.

Dato : 06-07-03 17:56

Stort set hver gang jeg vil gemme et billede med højre klik "Gem billede
som...",
som kommer den frem med at den vil gemme den som: "ikke-navngivet.bmp",
til trods for at hvis man går i egenskaber, at man kan se at den er
navngivet, og er i jpg.
Jeg forestiller mig, at det sikkert bare er en simpel ting der skal ændres?

Jeg kører XP pro.

Mugge

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-07-03 18:05

M. wrote:
> [...]
> man kan se at den er navngivet, og er i jpg.
> Jeg forestiller mig, at det sikkert bare er en simpel ting der skal

Og bruger IE

Tøm midlertidige internetfiler

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : M.

Dato : 06-07-03 19:11

> Og bruger IE
>
> Tøm midlertidige internetfiler

Det var det jeg sagde - sikkert simpelt!

Mugge

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-07-03 19:51

M. wrote:

> Det var det jeg sagde - sikkert simpelt!

Hvis du vil forhindre problemet, begrænser du størrelsen på mappen med
midlertidige internet filer, gøres inde i IE funktioner -
internetindstillinger under "Midlertidige internetfiler" og vælger hvor
meget plads der må bruges. eksemplvis 10-20MB