MS Windows
briani 27239
Henvendelse til Microsoft?
Fra : Jesper

Dato : 05-07-03 15:51

Hej alle.

Jeg har flere gange forsøgt at få min XP maskine til at installere følgende
2 updates uden held:

811493 og Q815021.

Kan man kontakte Microsoft - og i bekræftende fald hvordan/hvor - med dette
problem?

Deres hjemmeside vedr. support er noget uklar synes jeg....*S*

Andre gode forslag modtages også gerne med stor tak.

mvh

Jesper

Fra : Madsen

Dato : 05-07-03 22:58

Jesper skrev:

> Kan man kontakte Microsoft - og i bekræftende fald hvordan/hvor -
> med dette problem?

Jeg er lige ved at tro at du har størst change for fornuftig hjælp i
Microsofts nyhedsgrupper.
De gange hvor jeg har haft bøvl med Windows-opdateringer har jeg ofte
spurgt i <news:microsoft.public.windowsupdate> hvor der bla. sidder
en ved navn Lucy fra MS. Hun ved som regel hvad der skal gøres.

Spørgsmålet er bare om du kan få hjælp til lige præcis dette problem
for det har været oppe _mange_ gange i den gruppe og i 9 ud af 10
tilfælde har folk fået løst problemet ved at omdøbe catroot2-folderen,
som så åbenbart ikke fungerer hos dig jf.
<news:3f033c89$0$5141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> - eller også ved
at hente opdateringerne udenom Windows Update og så installere dem
manuelt.

Madsen.