MS Windows
briani 27239
Fejl i XP? eller hos mig ?
Fra : rea721

Dato : 05-07-03 12:35

Hej
Jeg modtog dette link i en e-mail:
http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/ som jo i sig selv er lidt funny, men
hvis jeg følger et af de link der er på siden til :
http://www.amazon.co.uk og forsøger at lukke amazon's vindue ved hjælp af X
knappen ved siden af Maksimer/minimer knapperne, rebooter min maskine
spontant. Jeg bruger Windows XP og har prøvet 4 gange med samme resultat.
Det sker ikke ved andre sider.

Har også forsøgt med win 98 og win millenium hvor fejlen ikke optræder.

Nogen der kan gennemskue om fejlen er i XP, på amazon's hjemmeside, hos mig
eller ??

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Madsen

Dato : 05-07-03 13:13

rea721 skrev:

> http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/

LOL.

> Nogen der kan gennemskue om fejlen er i XP, på amazon's
> hjemmeside, hos mig eller ??

Jeg har prøvet at følge linkene til Amazon.com og derefter at lukke
browser-vinduerne. De lukker fint her i IE 6 SP1 og WinXP Pro SP1 US.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 05-07-03 14:10

Carl Drud skrev:

> Prøv på http://www.google.com at skrive: Weapons of Mass
> Destruction i søgefeltet og tryk "I'm feeling Lucky" knappen og
> ovenstående side kommer op.

Sørme så. :)

Madsen.

Fra : jens

Dato : 05-07-03 14:14

> Sørme så. :)

Men enten er de gået på weekend eller også er der udsolgt

Mvh Jens

Fra : rea721

Dato : 05-07-03 14:27

Madsen wrote:

> Jeg har prøvet at følge linkene til Amazon.com og derefter at lukke
> browser-vinduerne. De lukker fint her i IE 6 SP1 og WinXP Pro SP1 US.

Jens løste problemet for mig... det virker nu.

Fra : Madsen

Dato : 05-07-03 14:40

rea721 skrev:

> Jens løste problemet for mig... det virker nu.

Det er anden gang i denne uge at jeg hører at man kan få løst et
genstartsproblem blot ved at slå automatisk genstart fra. Det undrer
mig at der så ikke kommer en blå skærm i stedet, eller noget i den
stil, men det er åbenbart ikke altid tilfældet.

Madsen.

Fra : jens

Dato : 05-07-03 21:01

>Det undrer
> mig at der så ikke kommer en blå skærm i stedet, eller noget i den
> stil, men det er åbenbart ikke altid tilfældet.

Det gør der sommetider, men så har man jo noget at bøvle videre med.

Nogle fejl er dog så banale at der ikke kommer en fejl, men der står sikkert
en fejl i loggen.

Mvh Jens

Fra : Carl Drud

Dato : 05-07-03 13:33

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]

> Jeg har prøvet at følge linkene til Amazon.com og derefter at lukke
> browser-vinduerne. De lukker fint her i IE 6 SP1 og WinXP Pro SP1 US.

Heller ingen problemer her XP Home IS 6 SP1.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : jens

Dato : 05-07-03 14:12

"rea721" <leon@721.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan gennemskue om fejlen er i XP, på amazon's hjemmeside, hos
mig
> eller ??

Sæt din xp til ikke at restarte automatisk ved fejl.

Findes i kontroilpanel - system - advanced. nederste indstillinger svj
husker.

Mvh Jens

Fra : rea721

Dato : 05-07-03 14:28

jens wrote:

> Sæt din xp til ikke at restarte automatisk ved fejl.

> Findes i kontroilpanel - system - advanced. nederste indstillinger svj
> husker.

Jeps, det løste problemet. Har prøvet et par gange frem og tilbage... så tak
for det.