MS Windows
briani 27239
Perflib_Perfdata_578.dat- kan ikke slettes~
Fra : Anders

Dato : 04-07-03 17:03

I mappen "C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp"
ligger filen "Perflib_Perfdata_578.dat". Jeg kan ikke slette denne fil,
og det betyder, at jeg heller ikke kan sætte et program til at tømme
mappen. Når jeg prøver at slette den, så får jeg meddelelse om at filen
er i brug (den står som en The Core media file).
Jeg kan ikke se hvilket program der bruger den, eller se hvorfor den er
der i det heletaget. Er der nogen der ved hvordan jeg afbryder den så
den kan slettes??

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-07-03 17:24

On Fri, 04 Jul 2003 18:03:21 +0200, Anders <abc@kaosfoto.com> wrote:

>Jeg kan ikke se hvilket program der bruger den, eller se hvorfor den er
>der i det heletaget.

Har du (haft) et program ved navn perlib installeret? Det er et
freewareprogram, der viser det periodiske system. Svjh. smider det
sådan nogen filer, men jeg kan ikke tekke det, for jeg har det ikke
installeret lige nu.

>Er der nogen der ved hvordan jeg afbryder den så
>den kan slettes??

Den slags plejer at kunne lade sig gøre ved at logge af og så på som
en anden bruger, eller i fejlsikret tilstand.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-07-03 17:59

In dk.edb.system.ms-windows, Anders wrote:

> I mappen "C:\Documents and Settings\Administrator\Local
> Settings\Temp" ligger filen "Perflib_Perfdata_578.dat".

Det er højst sandsynligt en fil der har været brugt i forbindelse med
en "performance counter"... Har du sådan noget kørende?

Jeg ved ikke lige hvad "sådan noget" kan være, måske Samurize eller
noget i den stil?

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-07-03 18:03

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

> Det er højst sandsynligt en fil der har været brugt i
> forbindelse med en "performance counter"...

Fandt lige:
<http://www.experts-exchange.com/Security/Win_Security/Q_20417096.html>

> Jeg ved ikke lige hvad "sådan noget" kan være, måske Samurize eller
> noget i den stil?

.... "System Monitor"?

Fra : SA

Dato : 04-07-03 18:34

"Anders" <abc@kaosfoto.com> wrote in message
> [...]
> Jeg kan ikke se hvilket program der bruger den, eller se hvorfor den er
> der i det heletaget. Er der nogen der ved hvordan jeg afbryder den så

fandt lige denne side med Google!!

http://www.jsiinc.com/SUBG/TIP3300/rh3343.htm

Mvh.

SA

Fra : Madsen

Dato : 04-07-03 22:24

Anders skrev:

> I mappen "C:\Documents and Settings\Administrator\Local
> Settings\Temp" ligger filen "Perflib_Perfdata_578.dat".

Det gør den også her og den er begyndt at komme siden jeg skiftede
grafikkort fra et Matrox G400 Max til et Matrox Parhelia 128.
Der er ikke installeret noget ekstra-software udover selve driveren
til kortet, men lige så snart jeg afspiller et videoklip i f.eks.
MediaPlayer, så kommer filen i temp-mappen. Den kan ikke slettes
uanset hvor meget jeg så forsøger imens Windows kører, men den går
som regel selv væk hvis jeg genstarter PC'en. Temp-mappen forbliver
så tom indtil det næste videoklip bliver afspillet.

Som allerede nævnt i tråden så har det temmelig sikkert noget med
performance countere at gøre, men det er endnu ikke lykkedes mig at
finde ud af hvilken performance counter der er synderen. Jeg har dog
efterhånden vænnet mig til filen.

Madsen.