MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Netkort driver til HP DL380 G3 Server....t~
Fra : kenneth

Dato : 04-07-03 14:40

Hejsa, kan nogen hjælpe mig med en dosdriver der virker til min servers
onboard-netkort.

jeg boot på en win98 disk men når til kommandoen : net initialize ...og får
så fejlen error initializing the resident driver.

jeg har nu forsøgt med 6 -7 forskellige dos-drivere der er at finde på HP's
hjemmeside.

jeg vil gerne kunne logge på en win200 maskine over netværket for derigennem
at hente "min" image-fil, har du nogel andre foreslag til hvordan man kan
dette er du meget velkommen til at skrive

Mvh...´Kenneth

Fra : morten l

Dato : 04-07-03 15:14

"kenneth" <-@.c> skrev i en meddelelse
> [...]
> at hente "min" image-fil, har du nogel andre foreslag til hvordan man kan
> dette er du meget velkommen til at skrive

1. download SP20958 from
http://www.compaq.com/support/files/deskpro/us/download/14684.html
2. unpack the file
3. open ghost boot wizard and create a network boot disk
4. add ndis2 driver from sp20958\NDIS2\DOS\b57.dos
5. let ghost creat the bootdisk
6. open the file a:\net\protocol.ini of the new ghost boot disk
7. change

[nic]
drivername =

into