MS Windows
briani 27239
Ingen miniaturer ved email
Fra : Ben Hansen

Dato : 03-07-03 22:39

Jeg skrev og spurgte:
Jeg har lige formateret min HD og lagt XP pro ind igen (spørg ikke
hvorfor!).
Når jeg nu vil sende billeder via e-mail, bliver jeg ikke længere automatisk
spurgt, om jeg vil gøre mine billeder mindre.
Det er ellers en fed feature ved xp. Hvordan får jeg den tilbage?!?

Ben

Fra : Leo E

Dato : 04-07-03 07:37

"Ben Hansen" <ben@ben.com> wrote in message news:<2j1Na.9895$Kb2.413782@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> spurgt, om jeg vil gøre mine billeder mindre.
> Det er ellers en fed feature ved xp. Hvordan får jeg den tilbage?!?
Hvis det er jpg filer kan du ikke. Ellers kan du hente en Image resizer
her: www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
så virker det igen. Den lægger sig i højre museknap
Hilsen: Leo

Fra : Torben Jensen

Dato : 04-07-03 08:01

"Leo E" <le01@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Ben Hansen" <ben@ben.com> wrote in message

Det lyder da mystisk det er jo indbygget i xp,har du prøvet at gå i start
derefter i billeder, så kommer der en hel masse under billedopgaver.
--
Mvh Torben

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 04-07-03 08:59

On 3 Jul 2003 23:37:01 -0700, le01@paradis.tdcadsl.dk (Leo E)
wrote:

> [...]
>her: www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
>så virker det igen. Den lægger sig i højre museknap

JPG ?, det kan min da godt.
I stifinder, - højreklik på billedfilen - send til
postmodtager, så dukker vinduet op.
mvh Ebbe

Fra : Ben Hansen

Dato : 04-07-03 09:22

> JPG ?, det kan min da godt.
> I stifinder, - højreklik på billedfilen - send til
> postmodtager, så dukker vinduet op.
> mvh Ebbe

Nemmerlig! Det kunne min osse tidligere! .jpg var intet problem. Men nu gør
den det ikke længere.
Kan det være fordi jeg endnu ikke har hentet servicepakken? Jeg syntes nu
jeg havde den feature til at starte med sidst.

Ben

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 04-07-03 09:20

On Fri, 4 Jul 2003 10:21:53 +0200, "Ben Hansen" <ben@ben.com>
wrote:

> [...]
>Kan det være fordi jeg endnu ikke har hentet servicepakken? Jeg syntes nu
>jeg havde den feature til at starte med sidst.

Jeg har ingen servicepakke, dem går jeg langt uden om,
dårlige erfaringer
mvh Ebbe

Fra : BorreBoy

Dato : 04-07-03 09:13

"Ben Hansen" <ben@ben.com> skrev i en meddelelse
> Når jeg nu vil sende billeder via e-mail, bliver jeg ikke længere
automatisk
> spurgt, om jeg vil gøre mine billeder mindre.
> Det er ellers en fed feature ved xp. Hvordan får jeg den tilbage?!?

Åh Gud. Bare det var mig. Jeg hader den feature!

Fra : Ben Hansen

Dato : 04-07-03 10:11

Hurra!! Jeg har fundet fejlen!
Det var min Photoshop der havde overtager rettighederne til filerne. Selv om
jeg havde lagt dem tilbage til IE, skulle der en afinstallering til, før det
hjalp.
Nu virker det!
Tak for jeres gode forslag!

Venlig hilsen
Ben

Fra : Madsen

Dato : 04-07-03 23:32

Ben Hansen skrev:

> Det var min Photoshop der havde overtager rettighederne til
> filerne. Selv om jeg havde lagt dem tilbage til IE, skulle der en
> afinstallering til, før det hjalp.

En afinstallering af hvad? Photoshop?

Madsen.

Fra : JH Smith

Dato : 05-07-03 21:10

Jeg havde samme problem.
Løsningen for mig var:

1. Click on Start
2. Click on Run
3. A box will open, type the following in the box and press Enter
regsvr32 shimgvw.dll

Mvh