MS Windows
briani 27239
SUS - Problmer (Privat Windows Update Serv~
Fra : Lasse Rasch

Dato : 03-07-03 14:18

Hejsa. Er der nogen som har erfaringer med en SUS server?

Jeg har nu brugt 2 dage på at få det til at virke og det virker stadig ikke
efter hensigten!

Jeg har opsat windows 2003 serveren korrekt! Den har også hentet patches
osv... Så her burde der ikke være noget problem!

Problemt er at klienterne ikke reagerer på den. Jeg har lavet et lille
testlab med to maskiner i det OU! De får en Group policy som skulle gøre at
de refererer til min SUS server i stedet for Windows Update. I windows
update log filen kigger de også på serveren, men der sker bare ikke så
meget!

De installerer ikke! Er der nogle kloge hoveder som har en forklaring på
dette! Har lige terpet manualen igennem på 97 sider, men uden held!

Skriv gerne til min mail adresse på : rasch@it-service.sdu.dk

Mvh.
Lasse Rasch

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-07-03 19:51

"Lasse Rasch" <rasch@it-service.sdu.dk> skrev :

>Hejsa. Er der nogen som har erfaringer med en SUS server?

>Jeg har opsat windows 2003 serveren korrekt! Den har også hentet patches
>osv... Så her burde der ikke være noget problem!

news:dk.edb.system.ms-windows.server prøv der.
--
Knud