MS Windows
briani 27239
stifinder mangler ikoner
Fra : Martin Schultz

Dato : 03-07-03 12:50

Hejsa

Efter jeg har lavet en ren installation af windowsXP ser min stifinder
ud som på dette billede:

http://www.crunzh.com/explorer.gif

Altså den mangler helt ikonerne i venstre side. Er der nogen der har
et bud på hvad der kan være galt og evt. hvordan man kan løse
problemet?

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Leo E

Dato : 03-07-03 21:24

Martin Schultz <dknews@dropbox.cotse.net> wrote in message news:<2168gv02uoo4i2466k207l2latptedgc4v@4ax.com>...
> [...]
>
> Altså den mangler helt ikonerne i venstre side. Er der nogen der har
> et bud på hvad der kan være galt og evt. hvordan man kan løse
Måske kan Tweakui løse problemet for dig, det har en funktion
der hedder: rebuild iconcache:
www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
når det er installeret finder du det i kontrolpanel
Hilsen: Leo

Fra : Martin Schultz

Dato : 04-07-03 07:31

On 3 Jul 2003 13:24:08 -0700, le01@paradis.tdcadsl.dk (Leo E) wrote:

>Måske kan Tweakui løse problemet for dig, det har en funktion
>der hedder: rebuild iconcache:
>www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
>når det er installeret finder du det i kontrolpanel

Desværre. Det har jeg prøvet. Det hjælper ikke.

Martin

Fra : Leo E

Dato : 04-07-03 13:22

Martin Schultz <dknews@dropbox.cotse.net> wrote in message news:<lo7agv0q5g78ao8vlha7fcuij722p80acm@4ax.com>...

> Desværre. Det har jeg prøvet. Det hjælper ikke.
Har du en fil der hedder Moricons.dll?
Prøv også med opdater - F5

Fra : Martin Schultz

Dato : 04-07-03 13:33

On 4 Jul 2003 05:22:23 -0700, le01@paradis.tdcadsl.dk (Leo E) wrote:

>Har du en fil der hedder Moricons.dll?

Jeps. Den ligger i windows/system32

>Prøv også med opdater - F5
I stifinder? DEt har jeg prøvet.

Martin

Fra : Niels Solskin

Dato : 04-07-03 18:09

Hej Martin

Jeg havde det samme problem med Win Me for nogle måneder siden....

Og det eneste, der hjalp var en reinstallation.......Surt

Venlig hilsen

Niels

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-07-03 11:43

On Thu, 03 Jul 2003 13:50:11 +0200, Martin Schultz
> [...]

>Altså den mangler helt ikonerne i venstre side. Er der nogen der har
>et bud på hvad der kan være galt og evt. hvordan man kan løse

Jeg kan så oplyse at efter et stykke tid er ikonerne dukket op igen
uden jeg gjorde noget aktivt for det. Meget mystisk,

Martin