MS Windows
briani 27239
software til oprydning på Harddisc, mht. t~
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 02-07-03 10:38

....... og hvad hedder det, cleansweep, Nortons kunne/kan men ikke i xp
udgaven,
kan nogen hjælpe mig......

mvh

Simon

Fra : Leony

Dato : 02-07-03 13:17

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ...... og hvad hedder det, cleansweep, Nortons kunne/kan men ikke i xp
> udgaven,
> kan nogen hjælpe mig......

"The File Tool" skulle kunne finde "duplicate files":
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/jv16powertools.shtml
Har ikke selv testet programmet, men jeg håber det virker.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 02-07-03 14:50

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> wrote in message
> ...... og hvad hedder det, cleansweep, Nortons kunne/kan men ikke i xp
> udgaven,
> kan nogen hjælpe mig......

Som altid, når nogen spørger efter et program, der kan klare avanceret
filhåndtering er svaret: TOTAL COMMANDER. Det er et suverænt program, der
kan en masse, bl.a. finde dubletter ("Kommandoer" -> "Find filer" -> Fanen
"Avanceret" -> Sæt kryds i "Dublet Filfinder").

mvh Poul

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 02-07-03 14:52

"Poul Elgaard-Jørgensen" <PlE@CarlBro.dk> wrote in message
> [...]
> kan en masse, bl.a. finde dubletter ("Kommandoer" -> "Find filer" -> Fanen
> "Avanceret" -> Sæt kryds i "Dublet Filfinder").

Glemte lige: Det kan downloades her: http://www.ghisler.com/

mvh Poul

Fra : Simon Jakobsen

Dato : 02-07-03 15:50

takker forhjælpen.. har downloaded det, set ud til ar værer svært at
overskue,
men det kommer nok når jeg får sat mig ind i det...... ..... nortons var
noget
simplere i brugerfladen......men jeg prøver.....

Mvh

Simon
************

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 03-07-03 11:16

> [...]
var
> noget
> simplere i brugerfladen......men jeg prøver.....

Gode gamle Norton Commander havde da NÆSTEN samme brugerflade, men der er jo
kommet en hel del flere funktioner til, og giver selvfølgelig flere
menupunkter m.v.

Når du først har fået sat dig ind i programmet, vil du have svært ved sat
forstå, at du nogen sinde har kunnet leve uden.

mvh Poul