MS Windows
briani 27239
Aktivering af Windows XP
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-07-03 21:42

Jeg har lige installeret Windows XP på min bærbare PC

Efter installationen er overstået får jeg besked på, at jeg senest om 30
dage skal aktivere Windows XP - og så vidt jeg har forstået, foregår det via
Internet.

Nu er det imidlertid sådan, at jeg IKKE anvender min bærbare på Internet.
Jeg har heller ikke mulighed for at koble den på internet. Mangler ganske
enkelt modem og internetforbindelse til at gøre det. Og jeg havde ikke
overhovedet tænkt mig heller at bruge den bærbare til at koble mig på
Internet.

Hvad pokker gør jeg nu??????

Mvh. Lisbeth

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-07-03 21:56

Lisbeth Jacobsen wrote:

> [...]
> dage skal aktivere Windows XP - og så vidt jeg har forstået, foregår det via

Læser hvad der står på skærmen. Du kan også aktivere via et ganske
almindeligt telefonopkald på et gratis-nummer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-07-03 21:59

> Læser hvad der står på skærmen. Du kan også aktivere via et
> ganske almindeligt telefonopkald på et gratis-nummer.

Det stod der ikke på skærmen *S*

Men OK.. jeg har heller ikke siddet og gloet på skærmen i de 6o-70 minutter
det har varet *S*

Sååå... hvor finder jeg mon det telefonnummer nu?

Mvh. Lisbeth

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 01-07-03 22:05

"Lisbeth Jacobsen" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Efter installationen er overstået får jeg besked på, at jeg senest om 30
> dage skal aktivere Windows XP - og så vidt jeg har forstået, foregår det
Hej Lisbeth
Du Ringer bare til dem .-)

Sådan aktiveres Windows XP via telefonen
Sådan kontaktes en Microsoft-kundeservicemedarbejder for at aktivere Windows
XP via telefonen:
1.. Klik på Start, peg på Alle programmer, peg på Tilbehør, peg på
Systemværktøjer, og klik derefter på Aktiver Windows.

-eller-

Klik på ikonet Windows-aktivering i statusområdet af proceslinjen.
2.. Klik på Ja, jeg vil ringe til en kundeservicerepræsentant for at
aktivere Windows.
3.. Klik på læse erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger ved
Windows-produktaktivering, klik på Tilbage, og klik derefter på Næste.
4.. Følg vejledningen i dialogboksen Aktiver Windows via telefon, og klik
derefter på Næste. Bemærk! Her vises telefonnummeret, som afhænger af det
sted, du har valgt.
5.. Når aktiveringen er fuldført, og følgende meddelelse vises, skal du
klikke på OK.
Du har aktiveret din kopi af Windows.

6.. Venlig Hilsen Bjarne

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-07-03 22:10

"Bjarne Christensen" <bjach_42@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan aktiveres Windows XP via telefonen

Aj aj... tusinde tak for hjælpen!!!
Panikken er forduftet igen *S*

Mvh. Lisbeth