MS Windows
briani 27239
Windows 98 vil ikke lukke !
Fra : Streetteam

Dato : 01-07-03 08:59

Hej med jer

Har lige installeret win98 + win98 2 (opgrade af win98) på en ren formateret
IBM 300GL PC (pentium II pc, 233 mzh 128 bm ram , s3trio3d grafikkort on
board).

Når jeg i Windows vælger luk , så står den bare med logoet og teksten
windows lukkes.

Jeg kan ikke slukke den på strømknappen men er nødt til at slukke på
kontakten.

Jeg har leget lidt med at skifte strøstyring både i win 98 og i bios men
næsten uanset instillinger ser det samme. Det er kun hvis jeg deaktiverer
den automatiske styring i bios at pc'en slukker, men så kan den ikke finde
skærmkort driveren når jeg starter den.

Hjælp , har nogen et godt forslag ?

Med venlig hilsen
Street team

Please svar her da e-mail er fake pga. af spam.

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-03 09:09

Streetteam skrev:

> [...]
> windows lukkes.
>
> Jeg kan ikke slukke den på strømknappen men er nødt til at slukke på

Hvis du læste 3 dage tilbage i gruppen
ville du se flg.:

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Streetteam

Dato : 01-07-03 09:19

Tak for det

Jeg prøvede ellers at søge ,men over så dem, sorry jeg må nok tage et
søgekursus

I det mindste ramte jeg den rigtige gruppe så jeg ikke blev futtet, det er
fremskridt for mig.

Mvhj ST

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-03 09:30

Streetteam skrev:

> Tak for det

Velbekomme

> Jeg prøvede ellers at søge ,men over så dem, sorry jeg må nok tage et
> søgekursus

Ja. så er spørgsmålet bare hvor søger
man et søgekursus :)

> I det mindste ramte jeg den rigtige gruppe så jeg ikke blev futtet,
> det er fremskridt for mig.

OK

Nu mangler du kun at læse noget om citatteknik: