Hvordan laves dette...
Fra : Magnus

Dato : 18-07-03 21:45

Når en besøgende kommer til siden kommer en dialogboks frem med et spørgsmål
og svarmulighederne Ja og Nej

Alt efter hvad man svare bliver der på siden som følger vist en forskellig
tekst alt efter om man trykker Ja eller Nej

F.eks.

If tryk=Ja then
Response.write "Du har nu trykket Ja"
else
Response.write "Du har nu trykket Nej"
end if

Hvordan kan jeg gøre dette nogle eksemlper...?

/Magnus

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 18-07-03 22:52

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alt efter hvad man svare bliver der på siden som følger vist en forskellig
> tekst alt efter om man trykker Ja eller Nej

Kan du ikke hente idéen fra nedenstående indlæg/svar fra i forgårs (16/7):

Finn, Roskilde