Iframe og querystring.
Fra : Svend Nielsen

Dato : 16-07-03 10:56

Hej NG.

Jeg har en asp-side, f.eks. 'MinSide.asp'. På den side har jeg en Iframe,
som loader en anden asp-side, f.eks. 'test.asp'. På denne side er der flere
links:

osv...

Når jeg trykker disse links bliver Iframen loadet med 'MinSide.asp'. Det kan
jeg godt forstå, men det var ikke hvad jeg ønskede.

Jeg ønsker at 'MinSide.asp' bliver reloadet/submittet med min querystring i
addresse-feltet og Iframen igen bliver loadet med 'test.asp'

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh-Svend

Fra : Frederik Østeraa

Dato : 16-07-03 11:16

"Svend Nielsen" <svendn@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ønsker at 'MinSide.asp' bliver reloadet/submittet med min querystring
> addresse-feltet og Iframen igen bliver loadet med 'test.asp'

Det eneste du skal gøre er at føje target="_top" til dine links i iframe'en
:)
Så skulle det virke.

Mvh
Frederik

Fra : Svend Nielsen

Dato : 16-07-03 11:40

> Det eneste du skal gøre er at føje target="_top" til dine links i
> [...]

Altså. Hvor simpelt.
Jeg troede jeg skulle ud i en masse javascript.
Det virker perfekt.

Tak for hjælpen.

Mvh-Svend