Frem og tilbage...siden bliver ikke opdate~
Fra : René Poulsen

Dato : 15-07-03 11:33

Hej endnu engang!

Jeg sidder og prøver på at lave et lille login system, men jeg er
stødt en i et lille problem.

1) Hvis jeg logger korrekt ind vises et link.

2) Når jeg trykker på linket åbnes en ny side - her tjekker jeg
så om jeg er logget ind - ellers skal siden ikke vises: "If
Request.Cookies("logind") = "ja" Then" osv...

3) Hvis logind i cookien er ja får jeg teksten "du er logget
ind", hvis den ikke er ja får jeg teksten "du skal være logget
ind for at se denne side"

4) Trykker jeg på tilbage knappen i explorer og trykker "log af"
- ( Cookies("logind)" sættes til nej ) og derefter trykker frem
står der stadigvæk på min link side at jeg er logget ind, men
trykker jeg opdater står der så at jeg skal være logget ind for
at se siden...

Hvordan får jeg siden opdateret automatisk så man ikke kan gå
frem og tilbage og se sider man egentligt ikke skulle kunne se
når man er logget af???

/René

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 15-07-03 15:22

On Tue, 15 Jul 2003 10:32:59 +0000 (UTC), René Poulsen
<fcpoulsen@hotmail.com> wrote:

>Hvordan får jeg siden opdateret automatisk så man ikke kan gå
>frem og tilbage og se sider man egentligt ikke skulle kunne se
>når man er logget af???

<url: http://www.asp-faq.dk/article/?id=70>
Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : René Poulsen

Dato : 15-07-03 16:34

Jørn Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> <url: http://www.asp-faq.dk/article/?id=70>
> Good luck!

ENDELIG!!! Endelig virker det - jeg har prøvet næsten det samme
som der stod i dit link, bare med <META...>. Det virkede ikke,
men det gør det jo så nu

Tak for hjælpen!

/René