Tekst farve ?
Fra : Is

Dato : 11-07-03 22:17

Hej

Hvad kan "snyde" mig med hensyn til farve formatering af tekst ??

Jeg har lavet er bereregning (før / efter idag) som basis for tekst farve

---del af kode som er på begge sider---

'forsdate bruges til beregning af overskredet forsikring
Dim forsdate
'indlæser data i forsdate
forsdate = medlemsliste.Fields("forsikring")
'forsfarve bruges til formatering af forsikring
Dim forsfarve
If DateDiff("d", Date, forsdate) < 0 Then
forsfarve = "#FF0000"
Else
forsfarve = "#000000"
End If
---

og det bliver brugt i

---
medlemsliste.Field......
---
og her virker det fint.

Så har jeg kopieret det til en anden side, og brugt det i
---
medlemsliste.Field......
---
men i den nederste er farven enten cyan eller blå, og i den øverste bliver
teksten sort eller rød

i begge tilfælde er det indsat i en tabel

Hvad kan årsagen være ???

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Is

Dato : 11-07-03 23:21

> medlemsliste.Field......
---
Jeg tror jeg har fundet fejlen !

Der manglede et " efter forsfarve%>

og jeg har så samtidig fundet ud af at "" skal stå tæt om < = forsfarve %>

--
Venlig hilsen
Erik Isager