minishop??
Fra : Rune Thougaard

Dato : 09-07-03 15:05

Jeg har hentet denne shop her:
http://www.com2000.at/pw/neu/index.asp?id=29

Når man har logget ind på admin siden

Tilføjer et punkt

Kan man der tilføje mere end et billede..??

Hvordan skal man skrive det..??

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-indretning.dk

Fra : Bosse

Dato : 10-07-03 19:03

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Når man har logget ind på admin siden
>
> Tilføjer et punkt
>
> Kan man der tilføje mere end et billede..??

Hej Rune
Ser det ikke umiddelbart ud til, uden at skulle omstrukturere hele db'en og
tilpasse koden - desværre
Så har jeg lige et spørgsmål til dig:
Når du tilføjer en vare til kurven, åbner der så også en ny side hos dig???
Det samme sker når man sletter en vare fra kurven??

Lasse

Fra : Rune Thougaard

Dato : 10-07-03 21:39

> [...]
dig???
> Det samme sker når man sletter en vare fra kurven??

Nej det gør der ikke prøv selv en gang..!!

kontakt mig på MSN og du kan få lov til at se hvordan min admin ser ud hvis
du vil det...
Ellers kan du bare kikke her først: http://www.dalgaards.dk/shop/index.html

mvh. Rune Thougaard

Fra : Bosse

Dato : 10-07-03 22:22

> [...]
>

> Nej det gør der ikke prøv selv en gang..!!
>
> kontakt mig på MSN og du kan få lov til at se hvordan min admin ser ud

hehehe......
havde sat index1.asp som startside - det dur jo ikke

Nu virker det som det skal :)

Lasse

Fra : Rune Thougaard

Dato : 10-07-03 23:36

> hehehe......
> havde sat index1.asp som startside - det dur jo ikke
>
> Nu virker det som det skal :)

Det kan ske for en hver..!!

mvh. Rune Thougaard