Tele2 adsl.....
Fra : Thomas Bowers

Dato : 18-07-03 14:35

Hej

Nu har jeg fulgt en smule med i debatten på det seneste da jeg mister min
elskede 10 mbit gennem 5 år og må "nedgradere" til ADSL (grundet flytning)

Jeg har bestilt hos Tele2 (512 kbit til 340 kr) og skulle ifølge
kundeservice få forbindelsen den 24 juli. Er disse forsinkelser jeg kan læse
om her, kun hvis man har TDC abb. i forvejen, eller er der ligeså stor
chance for at vente forgæves på teknikeren hvis der ikke har været fastnet
på adressen før ?

Mvh. Thomas

Fra : Henrik Schytte

Dato : 18-07-03 14:57

"Thomas Bowers" <Bowers@ostervoldNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om her, kun hvis man har TDC abb. i forvejen, eller er der ligeså stor
> chance for at vente forgæves på teknikeren hvis der ikke har været fastnet

Det er samme ventetid - da det er samme firma som skal stå for at oprettet
linie.

Fra : Jan Larsen

Dato : 18-07-03 16:46

> [...]
> om her, kun hvis man har TDC abb. i forvejen, eller er der ligeså stor
> chance for at vente forgæves på teknikeren hvis der ikke har været fastnet

Hvilken dato bestilte du.

Jan Larsen

Fra : Anders Karkov

Dato : 19-07-03 17:12

du skrive at der ikke har været fastnet på adressen før, mener du så at der
ikke er noget stik på vægen i eller uden på huset.
hvis der er stik i huset så har Henrik Schytte nok ret, men er der ikke stik
ude på huset så skal der jo også graves op det vil helt sikkert tage længere
tid

--
Med Venlig Hilsen
Anders Karkov Carstensen

Fra : Thomas Bowers

Dato : 21-07-03 07:31

Jeg har bestilt i midten af juni måned og undrede mig over jeg ikke havde
modtaget brev fra dem, angående teknikerbesøg. Kundeservice kunne oplyse mig
om 24.juli kl.12-16.
Nu har jeg så taget fri fra arbejde den dag, men kan TDC's teknikker
umiddelbart blive væk uden det kan få konsekvenser ? Udover ventetiden og
installationsgebyret, så mister jeg yderlig penge, da jeg ikke kan arbejde
den dag. Hvis teknikkeren så pludselig kommer på en senere dato er jeg jo
tvunget til at tage fri endnu en dag !

Det er en lejlighed på Nørrebro og jeg ved at der er klar til DSL i opgangen
(ved så ikke med kvaliteten af kobberet.......). Der har ikke været DSL i
selve lejligheden før, så der skal sættes en "box" op !

På forhånd tak

Hilsen Thomas

Fra : Jan Larsen

Dato : 21-07-03 16:08

> [...]
> (ved så ikke med kvaliteten af kobberet.......). Der har ikke været DSL i
> selve lejligheden før, så der skal sættes en "box" op !

Okey var bare lige nysgerrig, jeg bestilte d. 29 maj og har endnu ikke fået
en dato hvor linien laves om fra TDC til TEL2ADSL

Jan Larsen

Fra : SvendeBent

Dato : 21-07-03 20:09

"Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Okey var bare lige nysgerrig, jeg bestilte d. 29 maj og har endnu ikke
fået
> en dato hvor linien laves om fra TDC til TEL2ADSL
>
> Jan Larsen

Bestilte 27 maj .. og efter en masse opkald til tele2 og tdc osv osv osv (
MEGET lang historie som jeg ikke har kræfter til at skrive ) ... så kørte
mit Tele2adsl fra d. 18 Juli ... nu har jeg så modtaget 2 returkasser fra
TDC ( kedeligt at hente en tom kasse anden gang.. når man nu ved det er en
fejl ) ... men intet udstyr. Jeg har 14 dage til at levere mit gamle udstyr
tilbage til tdc fra. 18 juli .. Dog har jeg ikke modtaget noget nyt udstyr..
sååh, jeg står jo kønt i det hvis jeg om 14 dage ikke har modtaget det nye
udstyr... Suk suk tele2adsl som selvfølgelig giver TDC skylden, for det er
jo også nemmest.

mvh SvendeBent

Vil så lige sige at min linie kører 100% fint, 230KB/s som top speed.. også
på deres NG..
Så hvis jeg får mit udstyr og de har orden på regningerne ( er jeg meget
bange for de ikke har ), så bliver det jo ikke så ringe endda.