Ingen forbindelse til udlandske sider / ME~
Fra : Master Of Nothing

Dato : 17-07-03 21:53

Hej NG

Skulle lige høre om det kun er mig der har problemet ?

Vedr endlig kun Tele2adsl, jeg har her til aften omkring kl21 mistet
forbindelsen til udlanske sider.

ligeledes er tele2 mailen MEGA sløv eller der det kun mig der har
problemet ?

Ja jeg kan få news til at virker men f.eks hotmail.com og windowsupdate
kan jeg ikke komme i kontakt med

Har jeg fået fucket min router op eller hva ? skal dog siges at jeg ikke
rode med den på tidspunktet, det er nok 1 eller 2 dage siden jeg "legede"
med den. og det virkede 100% i går

Vh
Rasmus

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-07-03 22:01

On Thu, 17 Jul 2003 22:52:40 +0200, "Master Of Nothing"
<nothingofmaster@hotmail.com> wrote:

>ligeledes er tele2 mailen MEGA sløv eller der det kun mig der har
>problemet ?

Når jeg skal hente min mail fra min Get2net konto går den også helt i
stå. Så du er ikke den eneste med det problem.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Master Of Nothing

Dato : 17-07-03 22:09

Hej Lars

> Når jeg skal hente min mail fra min Get2net konto går den også helt i
> stå. Så du er ikke den eneste med det problem.

Tak for det

Kan du komme i kontakt med udlanske sider ?

samt kører du med ICQ / MSN, hvis du gør, virker de ?

/Rasmus

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-07-03 22:17

On Thu, 17 Jul 2003 23:09:11 +0200, "Master Of Nothing"
<nothingofmaster@hotmail.com> wrote:

>Hej Lars

>Tak for det
>
>Kan du komme i kontakt med udlanske sider ?
>
>samt kører du med ICQ / MSN, hvis du gør, virker de ?

Jeg har ikke internet hos Tele2. Har kun en "gammel" e-mail konto der.
Men når jeg går ind på www.tele2internet.dk så viser siden "Siden kan
ikke vises" Så det ser ud til at Tele2 har problemer i øjeblikket.

Fra : Master Of Nothing

Dato : 17-07-03 22:22

Hej

> Jeg har ikke internet hos Tele2.

Ja det kikkede jeg efter, efter jeg havde sendt mailen(newsen)

> Men når jeg går ind på www.tele2internet.dk så viser siden "Siden kan
> ikke vises" Så det ser ud til at Tele2 har problemer i øjeblikket.

Sucky Sucky

Nåå hva fan jeg kan surfe de danske - suk

/Rasmus

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 17-07-03 22:24

In article <t5ERa.1398$PG6.1316@news.get2net.dk>, Master Of Nothing wrote:

> Vedr endlig kun Tele2adsl, jeg har her til aften omkring kl21 mistet
> forbindelsen til udlanske sider.

De fleste operatører verden over har i øjeblikket service vinduer for at
få lagt en sikkerhedsrettelse fra Cisco på deres routere.

--
Andreas Plesner Jacobsen | The road to Hades is easy to travel.

Fra : Master Of Nothing

Dato : 17-07-03 22:27

Hej Andreas

> De fleste operatører verden over har i øjeblikket service vinduer for at
> få lagt en sikkerhedsrettelse fra Cisco på deres routere.

Hmmm hvor får man sådan noget afvide henne ?

/Rasmus

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 17-07-03 22:32

In article <FxERa.1406$X_6.909@news.get2net.dk>, Master Of Nothing wrote:

> Hmmm hvor får man sådan noget afvide henne ?

Jeg ved det fordi det er mit job, men hvis du vil have annonceringer må
du tale med din egen internetudbyder, de fleste har et værktøj til at
sende mail eller lignende ud.

--
Andreas Plesner Jacobsen | How many weeks are there in a light year?

Fra : Master Of Nothing

Dato : 17-07-03 22:37

Hej Andreas

> Jeg ved det fordi det er mit job

Lyder fedt !

> men hvis du vil have annonceringer må
> du tale med din egen internetudbyder, de fleste har et værktøj til at
> sende mail eller lignende ud.

Hmm måske skulle tele2 finde en updatering til det. (Hvis altså det
er det de laver lige nu)

Vh
Rasmus

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 18-07-03 08:45

"Master Of Nothing" <nothingofmaster@hotmail.com> wrote in news:FxERa.1406
$X_6.909@news.get2net.dk:

> Hmmm hvor får man sådan noget afvide henne ?

http://driftstatus.tele2adsl.dk/

Morten Brynjolf

Fra : Master Of Nothing

Dato : 18-07-03 14:36

> http://driftstatus.tele2adsl.dk/

Ja tak den kan jeg også komme i kontakt med i dag men de fleste tele2
sider var ikke tilgængelige i går.

/Rasmus

Fra : Per Moreau

Dato : 18-07-03 15:24

"Master Of Nothing" <nothingofmaster@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja tak den kan jeg også komme i kontakt med i dag men de fleste tele2
> sider var ikke tilgængelige i går.
>
> /Rasmus

Brug gruppen: tele2.get2net.driftstatus , istedet for.
Den virkede igår.

Mvh
Per M.

Fra : Master Of Nothing

Dato : 18-07-03 18:26

Hej Per

> Brug gruppen: tele2.get2net.driftstatus , istedet for.
> Den virkede igår.

Tak for det

Syntes bare jeg havde kikket news groupperne igennem for en tele2
driftstatus men kunne ikke finde dem / den

Men nu kan jeg

/Rasmus

Fra : Per Moreau

Dato : 18-07-03 23:29

> [...]
>
> Tak for det
>
> Syntes bare jeg havde kikket news groupperne igennem for en tele2
> driftstatus men kunne ikke finde dem / den

En anden gruppe der også kan være en fordel at holde øje med er:
tele2.get2net.teknik , der dukker til tider også beskeder op hvis de har
bøvl med et eller andet teknisk der kan berøre os kunder.
Der kan man også svare tilbage hvis nu at det de har lavet ikke rigtigt
virker alligevel og gerne vil fortælle dem det.

Mvh
Per M.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 18-07-03 00:06

"Master Of Nothing" <nothingofmaster@hotmail.com> writes:
> Hej Andreas

> Lyder fedt !

Ja, Andreas synes helt sikkert det er fedt at få at vide torsdag
formiddag at han skal være på arbejde til fredag morgen
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Allan Joergensen

Dato : 18-07-03 08:20

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:

> Ja, Andreas synes helt sikkert det er fedt at få at vide torsdag
> formiddag at han skal være på arbejde til fredag morgen

Specielt fordi han så gik glip af grillet ko.

--
Allan Joergensen

"The more RAM you have, the better", M. Chambers

Fra : Juma Søndergård

Dato : 18-07-03 08:40

Mit Tele2Adsl kørte også rigtig skod igår og 50% af nettet virkede ikke :(

Fra : Per Moreau

Dato : 18-07-03 11:50

"Juma Søndergård" <juma@juma.dk> skrev i en meddelelse
> Mit Tele2Adsl kørte også rigtig skod igår og 50% af nettet virkede ikke :(

Iflg Get2Net´s gruppe: tele2.get2net.driftstatus , havde de bøvl med en
server der styrer de udenlandske forbindelser.
Men den fejl berørte altså også mail, min paynews og størstedelen af de
danske links jeg har, så fejlen var større end de selv regnede med.
Fejlen ser ihvertfald ud til at være rettet nu.