Tele2 utroværdige
Fra : Jane

Dato : 12-07-03 18:07

Jeg bestildte en 1Mbit linje den 4 juli, og inden jeg sagde min nuværende
forbindelse hos "Dansk kabel tv" op ringede jeg til Tele2 og spurgte om
hvilken dato jeg kunne være sikker på holdt, da jeg er afhængig af E-mail
fra udlandet hver dag. De oplyste mig at jeg ganske roligt kunne opsige mit
abonnement hos Dansk kabel tv" pr. 30 juli.

Inden jeg opsagde det ringede jeg igen til Tele2 sidst i juni, for at høre
om datoen 18- 21 eller 22 juli, som jeg havde valgt, stadig holdt, og fik
at vide, at der ikke var nogen problemer, og min linje ville blive
konveteret en af de valgte datoer i juli.

Det havde ingen betydning for mig om jeg skulle opsige mit nuværende
anonnement pr. 30 juli eller august-september, hvilket jeg også oplyste
Tele2, jeg ville blot være sikker på at jeg at jeg hele tiden kunne være på
nettet.

For to dage siden modtog jeg så et brev hvor de oplyste at
konverteringsdatoen ville blive 21 august, altså 11 uger efter jag havde
bestildt.

Jeg troede det var en fejl.

Jeg ringede så omgående til dem, første gang i 45 minutter , derefter 60
minutter , opgav så, prøvede næste dag, 3 gange a ca 30 minutter, så igen
42 minutter, kom så endelig igennem, og kundeservise kunne så godt se at de
havde et problem, da de selv havde fortalt at jeg kunne opsige mit
eksisterende abonnement pr. 30 juli, og de ville så skrive til
admistrationen om at rykke datoen frem.

Nu venter jeg så på at det vil ske, men jeg tror ikke et hak på dem, jeg
har lyst til at opsige aftalen, men hvor skal man så gå hen, når
eksisterende aftale hos "Dansk Kabel Tv" er opsagt?

Jeg havde lyst til at slæbe dem i retten med et erstatningskrav, da det
ligner bondefangeri. Hvor f..... er ledelsen i Tele2 henne, snorksover de
eller er de komplet ukompetente til deres job?

--
Venlig Hilsen
Jane

--