/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Tele2 utroværdige
Fra : Jane


Dato : 12-07-03 17:44

Jeg bestildte en 1Mbit linje den 4 juli, og inden jeg sagde min nuværende
forbindelse hos "Dansk kabel tv" op ringede jeg til Tele2 og spurgte om
hvilken dato jeg kunne være sikker på holdt, da jeg er afhængig af E-mail
fra udlandet hver dag. De oplyste mig at jeg ganske roligt kunne opsige mit
abonnement hos Dansk kabel tv" pr. 30 juli.

Inden jeg opsagde det ringede jeg igen til Tele2 sidst i juni, for at høre
om datoen 18- 21 eller 22 juli, som jeg havde valgt, stadig holdt, og fik
at vide, at der ikke var nogen problemer, og min linje ville blive
konveteret en af de valgte datoer i juli.

Det havde ingen betydning for mig om jeg skulle opsige mit nuværende
anonnement pr. 30 juli eller august-september, hvilket jeg også oplyste
Tele2, jeg ville blot være sikker på at jeg at jeg hele tiden kunne være på
nettet.

For to dage siden modtog jeg så et brev hvor de oplyste at
konverteringsdatoen ville blive 21 august, altså 11 uger efter jag havde
bestildt.

Jeg troede det var en fejl.

Jeg ringede så omgående til dem, første gang i 45 minutter , derefter 60
minutter , opgav så, prøvede næste dag, 3 gange a ca 30 minutter, så igen
42 minutter, kom så endelig igennem, og kundeservise kunne så godt se at de
havde et problem, da de selv havde fortalt at jeg kunne opsige mit
eksisterende abonnement pr. 30 juli, og de ville så skrive til
admistrationen om at rykke datoen frem.

Nu venter jeg så på at det vil ske, men jeg tror ikke et hak på dem, jeg
har lyst til at opsige aftalen, men hvor skal man så gå hen, når
eksisterende aftale hos "Dansk Kabel Tv" er opsagt?

Jeg havde lyst til at slæbe dem i retten med et erstatningskrav, da det
ligner bondefangeri. Hvor f..... er ledelsen i Tele2 henne, snorksover de
eller er de komplet ukompetente til deres job?


--
Venlig Hilsen
Jane

 
 
Carsten Pedersen (12-07-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Pedersen


Dato : 12-07-03 18:09

Hejsa!
Tsk, tsk, læg mærke til hvordan forbrugerne er ved at opdage Tele2´s mangel
på kundepleje. Jeg har selv beskrevet min historie længere nede, i gruppen.
Og det værste ved det hele er at, jeg blev advaret mod Tele2, men jeg var så
dum og naiv at forsvare dem. Dag for dag, kommer der flere og flere klager
mod dem. Jeg ringer til TDC på mandag, jeg er nødt til at rede mit internet.
Skulle jo helst ikke have at TDC lukker det fordi Tele2, klokker idet. Og
til sidst, er der overhovedet nogen der endnu har fået Tele2´s ADSL
forbindelse efter deres " Sæt prisen ned, og hastigheden op tilbud????" Den
der med at de ikke kan nå det holder jo ikke i retten. De kunne have regnet
ud at der var mange kunder der ville skifte. Det kan ikke rigtigt være
kommet som et chok for dem. Vel?????



"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns93B6BEAE6BA0BnokvinFJDTTehotm@62.243.74.162...
> Jeg bestildte en 1Mbit linje den 4 juli, og inden jeg sagde min nuværende
> forbindelse hos "Dansk kabel tv" op ringede jeg til Tele2 og spurgte om
> hvilken dato jeg kunne være sikker på holdt, da jeg er afhængig af E-mail
> fra udlandet hver dag. De oplyste mig at jeg ganske roligt kunne opsige
mit
> abonnement hos Dansk kabel tv" pr. 30 juli.
>
> Inden jeg opsagde det ringede jeg igen til Tele2 sidst i juni, for at høre
> om datoen 18- 21 eller 22 juli, som jeg havde valgt, stadig holdt, og fik
> at vide, at der ikke var nogen problemer, og min linje ville blive
> konveteret en af de valgte datoer i juli.
>
> Det havde ingen betydning for mig om jeg skulle opsige mit nuværende
> anonnement pr. 30 juli eller august-september, hvilket jeg også oplyste
> Tele2, jeg ville blot være sikker på at jeg at jeg hele tiden kunne være

> nettet.
>
> For to dage siden modtog jeg så et brev hvor de oplyste at
> konverteringsdatoen ville blive 21 august, altså 11 uger efter jag havde
> bestildt.
>
> Jeg troede det var en fejl.
>
> Jeg ringede så omgående til dem, første gang i 45 minutter , derefter 60
> minutter , opgav så, prøvede næste dag, 3 gange a ca 30 minutter, så igen
> 42 minutter, kom så endelig igennem, og kundeservise kunne så godt se at
de
> havde et problem, da de selv havde fortalt at jeg kunne opsige mit
> eksisterende abonnement pr. 30 juli, og de ville så skrive til
> admistrationen om at rykke datoen frem.
>
> Nu venter jeg så på at det vil ske, men jeg tror ikke et hak på dem, jeg
> har lyst til at opsige aftalen, men hvor skal man så gå hen, når
> eksisterende aftale hos "Dansk Kabel Tv" er opsagt?
>
> Jeg havde lyst til at slæbe dem i retten med et erstatningskrav, da det
> ligner bondefangeri. Hvor f..... er ledelsen i Tele2 henne, snorksover de
> eller er de komplet ukompetente til deres job?
>
>
> --
> Venlig Hilsen
> Jane



Per Moreau (17-07-2003)
Kommentar
Fra : Per Moreau


Dato : 17-07-03 09:21


"Carsten Pedersen" <cold@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3f1040a1$0$76166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hejsa!
> Tsk, tsk, læg mærke til hvordan forbrugerne er ved at opdage Tele2´s
mangel
> på kundepleje. Jeg har selv beskrevet min historie længere nede, i
gruppen.
> Og det værste ved det hele er at, jeg blev advaret mod Tele2, men jeg var

> dum og naiv at forsvare dem. Dag for dag, kommer der flere og flere klager
> mod dem. Jeg ringer til TDC på mandag, jeg er nødt til at rede mit
internet.
> Skulle jo helst ikke have at TDC lukker det fordi Tele2, klokker idet. Og
> til sidst, er der overhovedet nogen der endnu har fået Tele2´s ADSL
> forbindelse efter deres " Sæt prisen ned, og hastigheden op tilbud????"
Den
> der med at de ikke kan nå det holder jo ikke i retten. De kunne have
regnet
> ud at der var mange kunder der ville skifte. Det kan ikke rigtigt være
> kommet som et chok for dem. Vel?????
>
Det er ikke løgn med Tele2.
De har heller ikke styr på deres regninger.
Jeg fik en noget over takseret tlf regning på 2900kr af dem for manglende
abo.
Abo er betalt på punkt og prikke hver måned.
Måneden efter kommer de og kræver over 5000kr for manglende abo.
For 1 måned siden brokkede jeg mig så over det, de ville undersøge sagen,
for de kunne også godt se at jeg havde da betalt mit abo hver måned.
Ring om 14 dage lød svaret, hvilket jeg så gjorde.
Tror du at de overhovedet havde undersøgt hvad der var galt ?
Næ, de havde overhovedet ikke kigget på sagen.
Så nu satte de datoen til slufrist for undersøgelsen til 1 aug.
Og helt ærligt tror jeg ikke at de heller ikke der har undersøgt sagen.
Hvis det her fortsætter meget længere lukker jeg mit Tele2 abo,
flytter telefon retur til TDC og genåbner mit abo hos CyberCity,
den løsning fukede i det mindste.
Kundeservice har de dælme ikke meget forstand på hos Tele2 mere.
I starten var det et godt teleselskab og havde styr på sagerne.
Men ikke mere, Tele2 er blevet et for stort ukontroleret selskab.

Mvh
Per M.



Claus O (12-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 12-07-03 18:21

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> wrote

> ligner bondefangeri. Hvor f..... er ledelsen i Tele2 henne, snorksover de
> eller er de komplet ukompetente til deres job?

De er på kursus hos Tiscali..........
Nej, jeg har selv været deres "mølle" igennem og ved godt efterhånden
hvordan de arbejder. Man kan overhovedet ikke regne med hvad alle
disse venlige (som jeg vitterlig synes de fleste af dem er) mennesker
fortæller en. Men at få et svar fra en som ved hvad vedkommende taler
om, det er ikke muligt og den adm. afdeling de taler om "tror" jeg aldrig
nogensinde har eksisteret eller også er de bare p.t. også på kursus hos
Tiscali



Lars H. Fischer (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars H. Fischer


Dato : 14-07-03 10:24

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns93B6BEAE6BA0BnokvinFJDTTehotm@62.243.74.162...
> Jeg bestildte en 1Mbit linje den 4 juli, og inden jeg sagde min
nuværende
> forbindelse hos "Dansk kabel tv" op ringede jeg til Tele2 og spurgte
om
> hvilken dato jeg kunne være sikker på holdt, da jeg er afhængig af
E-mail
> fra udlandet hver dag. De oplyste mig at jeg ganske roligt kunne
opsige mit
> abonnement hos Dansk kabel tv" pr. 30 juli.
>
> Inden jeg opsagde det ringede jeg igen til Tele2 sidst i juni, for at
høre
> om datoen 18- 21 eller 22 juli, som jeg havde valgt, stadig holdt, og
fik
> at vide, at der ikke var nogen problemer, og min linje ville blive
> konveteret en af de valgte datoer i juli.
>
> Det havde ingen betydning for mig om jeg skulle opsige mit nuværende
> anonnement pr. 30 juli eller august-september, hvilket jeg også
oplyste
> Tele2, jeg ville blot være sikker på at jeg at jeg hele tiden kunne
være på
> nettet.
>
> For to dage siden modtog jeg så et brev hvor de oplyste at
> konverteringsdatoen ville blive 21 august, altså 11 uger efter jag
havde
> bestildt.
>
> Jeg troede det var en fejl.
>
> Jeg ringede så omgående til dem, første gang i 45 minutter , derefter
60
> minutter , opgav så, prøvede næste dag, 3 gange a ca 30 minutter, så
igen
> 42 minutter, kom så endelig igennem, og kundeservise kunne så godt se
at de
> havde et problem, da de selv havde fortalt at jeg kunne opsige mit
> eksisterende abonnement pr. 30 juli, og de ville så skrive til
> admistrationen om at rykke datoen frem.
>
> Nu venter jeg så på at det vil ske, men jeg tror ikke et hak på dem,
jeg
> har lyst til at opsige aftalen, men hvor skal man så gå hen, når
> eksisterende aftale hos "Dansk Kabel Tv" er opsagt?
>
> Jeg havde lyst til at slæbe dem i retten med et erstatningskrav, da
det
> ligner bondefangeri. Hvor f..... er ledelsen i Tele2 henne, snorksover
de
> eller er de komplet ukompetente til deres job?
>

Kunne det tænkes, at Tele2 er afhængig af f.eks. TDC der stadig står for
alle telefonlinier i DK??

Hilsen
Lars H. Fischer



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177500
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408514
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste