er man bundet af tele2 tilmelding part2
Fra : Jack Ryan

Dato : 12-07-03 14:52

Jeg har som de fleste andre bestilt ADSL hos tele2 i slutningen ad maj. Midt
i juni kom der et brev fra TDC ad de lukkede min ADSL forbindelse d10/7 fint
nok tænke jeg så for jeg jo nok tele2 ADSL fra den dag, men nej ca. 10 dage
før den 10/7 får jeg et brev fra tele2 at de ikke kan levere i nu men at de
har søret for at holde min ADSL forbindelse hos TDC åben. Og det er det
eneste jeg har hørt fra tele2 ikke nogen dato for hvornår jeg får tele2
adsl. Så mit spørgsmål er hvor lang tid kan de tage før man kan hoppe ud ad
aftalen for der må da være en grænse for hvor lang tid de har til at levere
varen.?

Især nu her når man hørt om de problemer der er med tele2, og at nogen
åbenbart har fået TDC til at slå ad prisen.

PS: har læst tråden neden under men den handler mest om vis man har fået en
dato fra tele2 og så vil ud.

Jack Ryan

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 13-07-03 09:23

"Jack Ryan" <jack@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbenbart har fået TDC til at slå ad prisen.
>

> PS: har læst tråden neden under men den handler mest om vis man har fået

Man har da 14 dages fortrydelsesret? Hvis du har fået installationsdato, så
er det bare at få det afbestilt.

VH
Peter

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-07-03 12:46

"Jack Ryan" <jack@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Især nu her når man hørt ... at nogen
> åbenbart har fået TDC til at slå ad prisen.

Hvor?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)