TELE2 svineri !! Mindst 3 uger forsinket !~
Fra : morten

Dato : 12-07-03 12:47

Jeg ringede lige dags dato for at høre Tele2 om status for den ADSL
bestilling jeg gjorde 1. juni. Tele2 meddelte at de mindst er 3 uger
forsinkede med at give mig ADSL som jeg efter oprindelig plan skulle have
haft om 4 dage, hvor cybercity piller min forbindelse ned. -
grrrrrrrrrrrrrrrr. Jeg spurgte Cybercity om de kunne annullere nedtagningen,
hvilke de godt kunne samtidig med at jeg kan få det billigere fremover.
Herefter skal jeg nu bare sende et brev til Tele2 om abonnementopsigelse,
hvilke koster 500 kr. Det gør jeg gerne med alt det, der til nu er skrevet
om selskabet, som vel først nu for alvor kommer i klemme med alle de
tilmeldinger de fik for 6-7 uger siden da tilbuddet opstartede.

Morten

Fra : Claus O

Dato : 12-07-03 12:54

"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> wrote

> [...]
> om selskabet, som vel først nu for alvor kommer i klemme med alle de
> tilmeldinger de fik for 6-7 uger siden da tilbuddet opstartede.

Med den status, har du ingen gæld til Tele2, da de jo langfra har
overholdt leveringen. Det tror jeg godt selv en dommer kan se
hvis Tele2 ikke kan.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 12-07-03 14:52

"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> skrev:

> Herefter skal jeg nu bare sende et brev til Tele2 om
> abonnementopsigelse, hvilke koster 500 kr

Det koster ingenting. Tele2 har ikke overholdt deres aftale og derfor
kan Tele2 næppe gøre krav gældende i forbindelse med aftalen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jane

Dato : 12-07-03 16:23

"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> alt det, der til nu er skrevet om selskabet, som vel først nu for
> alvor kommer i klemme med alle de tilmeldinger de fik for 6-7 uger

Du skal ikke betale en snus, det er tele2 der ikke har overholdt aftalen,
og det er helt sikkert at en dommer vil give dig medhold, selvom Tele2 er
af en anden meneing.

--
Venlig Hilsen
Jane

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 13-07-03 11:10

"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om selskabet, som vel først nu for alvor kommer i klemme med alle de
> tilmeldinger de fik for 6-7 uger siden da tilbuddet opstartede.

Som før nævnt i tråden har TELE2 misligeholdt deres aftale, så du hæfter
ikke for noget...men kommer det bag på nogen af jer med de problemer der er
opstået? Det er sku da en faliterklæring at begynde at shanghai kunder i en
metro og på banegårde, hvad sker der for dem?

Peter

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 13-07-03 11:31

"Peter Tønnesen" <peto@***privat.dk> skrev:

> [...]
> problemer der er opstået? Det er sku da en faliterklæring at
> begynde at shanghai kunder i en metro og på banegårde, hvad sker

Bliver der ikke lavet noget statistik over antallet af telekunder de
forskellige selskaber i mellem på denne tid?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Lars Christensen

Dato : 13-07-03 12:16

On 13 Jul 2003 10:31:08 GMT, "Morten Bjergstrøm"
<nospam01@miljokemi.dk> wrote:

>Bliver der ikke lavet noget statistik over antallet af telekunder de
>forskellige selskaber i mellem på denne tid?

Jo der blev lavet en her den 1. juli. Ved så ikke om den er frigivet
endnu.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 13-07-03 15:00

Lars Christensen <spamtrap@zunzhine.dk> skrev:

> Jo der blev lavet en her den 1. juli. Ved så ikke om den er frigivet
> endnu.

Det er så nok forklaringen på Tele2s yderst ihærdige kapring af kunder.

--
Morten http://miljokemi.dk