Tele2 Adsl - lukket TDC konto
Fra : Allan

Dato : 11-07-03 18:59

Som mange andre bestilte jeg en 1Mbit linie hos Tele2 omkring 1. juni.
Jeg gav dem fuldmagt til at afmelde min TDC linie.
De skrev tilbage, at opsigelsen på TDC ville blive koordineret med Tele2's
oprettelse.

Jeg fik så på et tidspunkt et brev fra TDC om at min linie ville blive
lukket d. 5juli. - fint nok, bare Tele2 kommer som lovet.

Nogle få dage senere fik jeg så et brev fra Tele2, der fortalte, at da TDC
havde travlt, kunne det ikke lade sig gøre, at oprette den nye linie på den
forventede dato, men TDC skulle nok holde den eksisterende linie åben.

Den 5. juli lukkede TDC så min linie, uden jeg har fået nogen information
om, hvornår Tele2 forventer den nye linie komer op !!!

Jeg har siden forgæves ringet hver dag til Tele2's kundesupport, og hver
gang fået en sludder om at de stadig ikke kan give en dato, men sørger for
at TDC's linie igen kommer op at stå !

Jeg ved ikke om det er Tele2 der er sløve, eller om TDC sk.... på Tele2 og
de folk der vil skifte selskab, men min konklusion er, at hvis det er svært
at undvære end adsl linie, så hold fast ved den udbyder du har, og spring
ikke til en anden udbyder pga. en lidt lavere pris. Du kommer bare til at
betale alligevel i form af tid og telefonregninger, når man hænger i TIMEVIS
og venter på kundesupport.

Det er lidt trist, at man inden Tele2 leverer varen allerede skal være godt
og grundig træt af deres manglende support !

hilsen
Allan

Fra : BoS.

Dato : 11-07-03 19:21

Allan wrote:

> Det er lidt trist, at man inden Tele2 leverer varen allerede skal
> være godt og grundig træt af deres manglende support !

Hej Allan

Sikke noget bulls***.

Nå, men jeg bestilte også omkring 1. juni ( i hvert fald lige da tilbuddet
kom), og _skulle_ have haft Get2net pr. 2. juli. Men har ikke fået det
endnu. Jeg har modtaget vendekasse, men ikke noget udstyr.

Jeg har ligesom dig modtaget et brev fra Tele2 hvori der står, at TDC er
forsinkede, men at min adsl ikke bliver lukket før Get2net er klar.

Men nu frygter jeg da lidt for at min adsl bliver lukket.

Du har ganske ret i, at deres support tider er alt for lange. Men jeg har
indtil videre ikke haft grund til ligefrem at være sure på dem. Jeg er bare
glad for, at der endelig er kommet et billigt alternativ til TDC. At TDC så
er skyld i, at Get2net kommer skidt fra start undrer mig ikke. Jeg hænger
ved!

Hmmmmmmmmm herfra!

Held og lykke

mbv Bo

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-03 20:09

BoS. skrev:

> At TDC så er skyld i, at Get2net kommer skidt fra start
> undrer mig ikke.

*LOL*

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 11-07-03 20:29

"BoS." <elskak@hotmail.com> skrev:

> At TDC så
> er skyld i, at Get2net kommer skidt fra start undrer mig ikke. Jeg
> hænger ved!

Ja, det er altid de andres skyld.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Claus O

Dato : 11-07-03 20:17

"Allan" <deltaenl@post.uni2.dk> wrote

> Det er lidt trist, at man inden Tele2 leverer varen allerede skal være godt
> og grundig træt af deres manglende support !

Kan ikke være mere enig.
Tele2 ser ud til at være Tiscali nr. 2 hvor INTET fungerer.
Jeg bestilte 30/5 og d.d. har TDC ikke modtaget opsigelse
fra Tele2 som de iflg. ordre skulle stå for.
Når man så ligger de løgne de har fyldt mig med sammen
med deres totalt usandheder omkring deres gadesælgere (som
ALLE taler usandt), men Tele2 siger sælgerne skal på
skolebænken (for at lære at opføre sig ordentligt overfor
kunderne og glemmer helt de ALLE siger det samme).

Hvor skal så ledelsen (eller deres adm. afd. som står for
papirarbejdet imellem dem og TDC) SÅ HEN?
De synes at passe godt til der hvor Tiscalis holder til.......

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-07-03 20:55

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> Tele2 ser ud til at være Tiscali nr. 2 hvor INTET fungerer.

Det tror jeg så altså ikke.

> Jeg bestilte 30/5 og d.d. har TDC ikke modtaget opsigelse
> fra Tele2 som de iflg. ordre skulle stå for.

Jeg bestilte om aftenen den 30/6, og blev da allerede ringet op af TDC 2/6
om hvorfor jeg havde i sinde at afmelde min adsl!

> Når man så ligger de løgne de har fyldt mig med sammen
> med deres totalt usandheder omkring deres gadesælgere (som
> ALLE taler usandt),

Kan jeg ikke udtale mig om, jeg er ikke blevet stoppet....

Dog virker de da lidt som sælgere i deres support, i hvertfald ham jeg
snakkede med, som prøvede at virke personlig og snakke privatliv og alt
muligt

Fra : Claus O

Dato : 11-07-03 21:04

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote

> Jeg bestilte om aftenen den 30/6, og blev da allerede ringet op af TDC 2/6
> om hvorfor jeg havde i sinde at afmelde min adsl!

Ja, TDC er sku forud for deres tid....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-07-03 21:07

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote

> Ja, TDC er sku forud for deres tid....

ja okay den 2 i denne måned,, altså 2/7

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 11-07-03 21:44

Tele2.... De har ikke styr på en skid, de er ved at overhale Tiscali i
dårlig kunde pleje. Jeg bestilte en 1Mbit linie hos Tele2 omkring 1. juni.

Få dage senere fik jeg så et brev fra Tele2, der fortalte, at da de pga
travlhed, ikke kunne lade sig gøre, at oprette den nye linie, på den lovede
dato.

For 3 dage siden, fik jeg så et brev fra dem om at jeg skyldte dem penge. Og
at sagen var gået til inkasso. Derfor kunne jeg ikke få ADSL hos dem før jeg
havde betalt det jeg skyldte. Jeg brugte en time i røret, bare for at få en
idiot i den anden ende, der sagde "Ring til Inkasso kontoret, vi kan ikke
gøre noget" Hmmmh, det gør jeg så. På inkasso kontoret siger de, at jeg da
ikke skylder dem nogen penge. Okay siger jeg, det vil jeg gerne have på
skrift. Dagen efter for jeg et brev hvori der står at jeg ikke, eller andre
i husstanden skylder Tele2 penge. Jeg skriver en mail. Der stod følgene "

Til Tele2!

Jeg har i dag modtaget et brev fra jer af. Hvor der står at jeg skylder jer
penge, og at sagen er overdraget til inkasso. Det passer ikke, jeg har
snakket med jeres inkasso firma, og der skylder jeg ikke noget. Jeg har
hængt i telefonen i over en time nu, og det er spild af min tid. Hvis det er
den service i byder jeres kunder, så siger jeg tak for kaffe. Troede faktisk
tele2 var et selskab med tjek på tingene, og så får man den behandling. Da
de så ved inkasso firmaet, havde sagt at jeg ikke skyldte noget. Var det vel
bare at sende en fax til jer, men det kunne de ikke. Det var mig selv der
skulle gøre det. Dvs, at jeg skal sidde ved telefonen i en time igen. Nej,
nej, nej det gidder jeg sq ikke. Det er ikke min fejl. Og det skulle da
heller ikke undre mig om min ADSL bestilling er røget sidst i køen. Pga, i
ikke har orden i jeres sager. Håber på et hurtigt svar.
MVH
Carsten

Dagen efter, fik jeg svar fra Tele2, at de kunne se at jeg skyldte dem
800,-. Og at de kunne se at jeg havde betalt 11,- kr. ind på giro den
1/3-03. ( Gu havde jeg da ej, de har ikke tjek på en skid) De kan ikke
levere varen, som aftalt. Og nu vil de have 800,- kr af mig. Men de kan tro
nej, de får ikke en krone. Tele2 er nogle røvere, dem vil jeg ikke have
noget med at gøre.

Carsten

Fra : Jasper Norman

Dato : 12-07-03 00:39

Tele2 er nogle røvere, dem vil jeg ikke have
> noget med at gøre.

Samme her... Det er bare ærgeligt at det er et fandens godt tilbud. Men med
de negative sider de viser, er der jo nok alt mulig grund til at tro at det
vil være en dårlig idé at skifte fra TDC.

Jeg fik en mail fra Tele2, hvor de forklarede at de ikke kunne levere udstyr
til den aftalte dato. Som mange andre ringede jeg derind... 36 min.og
utallige latterlige melodier efter, havde jeg en såkaldt servicemedarbejder
i røret: Nej, der var intet de kunne gøre, men han ville da bede "nogen" om
at sende en mail til TDC om at udskyde lukningen af mit ADSL abn. hos dem.
Og i øvrigt var det TDC´s skyld det hele... de kunne ikke konvertere linier
nok! (selv om jeg havde modtaget en mail ang. mangl. udstyr). Jeg spurgte
efter en garanti på om dette ville finde sted... det kunne han ikke give
mig!!! Jeg ringede selv til TDC >>> GRATIS nummer >>> 2 min efter havde jeg
en medarbejderi røret. Hun kunne fortælle at de, fra Tele2 havde modtaget en
opsigelse til en gang i august!!! 10. juli stod der er i det brev jeg modtog
fra Tele2! Hun fortalte at det meste af deres tid pt. går med hos TDC er, at
behandle klager fra folk, der har opgivet deres telefon nummer til
gadesælgere fra Tele2... Pudsigt nok, er disse folk pludselig blevet
tilmeldt Tele2. Blot ved at opgive deres telefon nummer til de elendige
gangstere, som i øvrigt bryder loven ved at sælge deres lort på gaden!!!

Jeg har selv modtaget samme brev... Jeg er pludselig blevet tilmeldt Tele2
fastnet, selv om jeg _udtrykkeligt_ under tilmeldningen skev at jeg ønskede
at beholde min fastnet-udbyder.

Behøver jeg at skrive at jeg bliver hvor jeg er! De kan beholde deres
elendige 2Mbit + fastnet + timelange ventetider. De stiger med stor
sandsynlighed alligevel i løbet af _meget_ kort tid.

/Jasper

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 12-07-03 07:00

Jasper Norman skrev:

> "[...] og utallige latterlige melodier efter, havde jeg [...]"

Der burde efter min mening ALTID være et punkt på menuen der hed
"Ønsker De ikke at lytte til pausemusik, tast 9".

// Klaus

Fra : Listen

Dato : 12-07-03 17:01

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> wrote in message

> Jeg har selv modtaget samme brev... Jeg er pludselig blevet tilmeldt Tele2
> fastnet, selv om jeg _udtrykkeligt_ under tilmeldningen skev at jeg
ønskede
> at beholde min fastnet-udbyder.

Du skal ikke være bange, du har stadig din nuværende udbyder, som
fastnet-udbyder. Ved tilmelding til Tele2adsl bliver du også oprettet, som
alm. telefonkunde, som du så kan bruge hvis du har lyst og trykker 1001
foran. Mere ligger der ikke i det. Hvis du tager en dyb indånding - som en
person skriver i
<http://groups.google.com/groups?dq=&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=GZRMa.
13%24mk3.12%40news.get2net.dk> - og læser det igen vil du nok forstå den
korrekte sammenhæng.

Hilsen
Kim

Fra : Jasper Norman

Dato : 12-07-03 22:37

> [...]
> 13%24mk3.12%40news.get2net.dk> - og læser det igen vil du nok forstå den

Nej, det var ikke sagens sammenhæng. I brevet fra Tele2 fremgik det, at jeg
hermed skiftede over til Tele2... altså ikke noget med 1001 foran. Havde det
bare været det. Jeg fik da også en beklagende mail fra firmaet der "trak i
land"

/Jasper

Fra : Claus O

Dato : 12-07-03 09:57

"Carsten Pedersen" <cold@tdcadsl.dk> wrote

> Tele2.... De har ikke styr på en skid, de er ved at overhale Tiscali i

Man kan vist få et meget konkret bevis på dette udsagn ved at ringe på
7730 1321 og man behøver ikke at vente i timevis på dette:

de ævler stadig om deres fordelagtige tilbud og gamle kunder som
kan opgradere til deres fordelagtige tilbud,
MAO de er ikke selv klar over hvilken dato vi har idag og tror
stadig det er juni måned.
Fandens man gik på den lej med Tele2 og samtidig fik lavet linie
om til brug for digital adsl........