zyxel 650R hos CC
Fra : padre

Dato : 10-07-03 14:11

Jeg hjælper en ven med at sætte ADSL op, og kommer (næsten) ingen
vegne, jeg får ingen forbindelse ud på internettet. LAN siden virker
fint.

Hvis der var én, der kunne lave en række screengrabs af opsætningen i
Hyperterminal af en Zyxel 650R, og poste dem i dk.binaer, ville det
(forhåbentlig) være en stor hjælp

Padre

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 10-07-03 18:39

:
[...]

Hvorfor bruger du ikke det indbyggede opsætningsprogram fra Cybercity?

Ellers kig på Cybercitys support sider, der er tit gode ting at finde.

--

/ Benjamin

Fra : Padre

Dato : 10-07-03 22:01

> Hvorfor bruger du ikke det indbyggede opsætningsprogram fra Cybercity?
>
> Ellers kig på Cybercitys support sider, der er tit gode ting at finde.

Det har jeg skam også gjort.

Men når jeg efterfølgende taler med CC support, og får at vide, at det ikke
er et problem, at suubnetmasken på WAN siden er sat til 255.255.255.255, så
begynder jeg at ønske at se screenshots af en velfungerende opsætning af
samme type router hos samme udbyder.

padre

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-07-03 22:16

spirito_santo@yahoo.com (padre) writes:

> Hvis der var én, der kunne lave en række screengrabs af opsætningen i
> Hyperterminal af en Zyxel 650R, og poste dem i dk.binaer, ville det
> (forhåbentlig) være en stor hjælp

DEn opsætning variere alt efter hvordan ADSL linien går til CC. Så det
er ikke sikkert at du ville kunne komme på med en andens opsætning.

I øvrigt det den meget nemmere at sætte op via web interfacet. Der er
det kun 3 ting der skal indstilles (profil, brugernavn og password).

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.