Prisgaranti hos Get2Net?
Fra : Jasper Norman

Dato : 08-07-03 22:49

Hejsa.

Jeg er en af dem der tilmeldte sig Get2Net ADSL 2 Mbit. Jeg er bagefter
kommet til at tænke på om der er prisgaranti i bindingsperioden??? Det ville
jo være en god fidus for Get2Net at levere 2 Mbit til nedsat pris i en
måned, og derefter hæve prisen i resten af kundens bindingsperiode.

Nogen der har læst det med småt??

/Jasper

Fra : Rene Larsen

Dato : 08-07-03 23:29

Svjh så må de godt juster prisen en smule selv under bindingsperioden.

men tror ikke du skal regne med en voldsom stigening idet de gerne vil
beholde kunderne og hvis den stiger voldsomt så smutter kunderne jo bare
igen... for det skal jo ikke gå hen og blive for dyrt.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 09-07-03 09:28

> [...]

> jo være en god fidus for Get2Net at levere 2 Mbit til nedsat pris
> i en måned, og derefter hæve prisen i resten af kundens

I såfald er du ikke længere bundet og det er uanset om Tele2 skriver
det modsatte i deres vilkår eller ej.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Andreas Jensen

Dato : 09-07-03 09:54

> Nogen der har læst det med småt??

Det har jeg. Hvis prisstigningen "er byrdefuld" kan du opsige med 14 dages
varsel. Skal selvfølgelig gøres i forbindelse med at du informeres om en
evt. prisstigning.

/Andreas