Rentemestervej 2500
Fra : jens

Dato : 08-07-03 21:54

Hej NG

Nogen der ved hvilke udbydere der kan findes på Rentemestervej KBH.2500NV

Billigst, gerne antennenet eller anden form for forening.

Mvh Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-07-03 22:12

"jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Nogen der ved hvilke udbydere der kan findes på Rentemestervej KBH.2500NV
>
> Billigst, gerne antennenet eller anden form for forening.

Hvad så, er du blevet træt af Arrownet ?? Eller er det bare til en du kender
der bor i københavn? for så vidt jeg husker har du da dit arrownet ude på en
landegendom?

Men nej, kender ikke nogen foreninger... Men findes nu Rentemestervej ? jeg
kan ikke finde den, forkert stavet?

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-07-03 22:15

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> writes:

> Men findes nu Rentemestervej ? jeg kan ikke finde den, forkert
> stavet?

Ja, den findes skam, og det er ikke stavet forkert. Bare fordi du ikke
kender den betyder det jo ikke at den ikke findes. Den ligger så godt
nok i 2400 NV, men det er en anden historie:

<http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp??kk=1426409674&vnr=116880&hnr=&pnr=2400&vejdata=dk_veje>

.... og så ligger der også en af slagsen i Hillerød, men det var næppe
den der mentes.

--
Jacob - www.bunk.cc
Mistrust first impulses; they are always right.

Fra : jens

Dato : 08-07-03 22:31

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> [...]
16880&hnr=&pnr=2400&vejdata=dk_veje>

> ... og så ligger der også en af slagsen i Hillerød, men det var næppe

Det er 2400 NV ja.

Mvh Jens

Fra : jens

Dato : 08-07-03 22:28

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en

> Hvad så, er du blevet træt af Arrownet ?? Eller er det bare til en du
kender
> der bor i københavn?

et par bekendte rejser over den store å, for at uddanne sig, så de lærer at
tale udenlandsk....

> for så vidt jeg husker har du da dit arrownet ude på en
> landegendom?

Landejendom er nok at overdrive en smule..

> Men nej, kender ikke nogen foreninger... Men findes nu Rentemestervej ?
jeg
> kan ikke finde den, forkert stavet?

http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp?sort=266&KK=142646987
4&KaldFra=&FED=