ZyWALL1 På Tiscali Bredbånd?
Fra : Mikkel Pamperin

Dato : 08-07-03 17:07

Hej!!!

Jeg vil som bare lige hører om det er muligt at skifte min Cisco 677 ud med
en ZyXEL ZyWALL1? Jeg har prøvet at kontakte Tiscali via deres supportform
på deres hjemmeside, men har efterhånden erfrret at de aldrig svarer på de
ting man spørger dem om den vej.. Er der evt. en der kan hjælpe med
opsætningen i Routeren, da jeg er i tvivl om hvor jeg skal skrive hvad

Hilsen

Mikkel

Fra : Lars Christensen

Dato : 08-07-03 17:07

On Tue, 8 Jul 2003 18:06:56 +0200, "Mikkel Pamperin"
<Mikkel[Fjern]@Mpdata.Dk> wrote:

> [...]
>ting man spørger dem om den vej.. Er der evt. en der kan hjælpe med
>opsætningen i Routeren, da jeg er i tvivl om hvor jeg skal skrive hvad

Du må SVJV kun bruge det udleverede materiale fra Tiscali.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 08-07-03 17:56

"Mikkel Pamperin" <Mikkel[Fjern]@Mpdata.Dk> wrote in

> [...]
> aldrig svarer på de ting man spørger dem om den vej.. Er der evt. en
> der kan hjælpe med opsætningen i Routeren, da jeg er i tvivl om hvor

Du kan ikke sætte en ZyWall 1 direkte til din ADSL-forbindelse, da
firewall'en ikke har et indbygget ADSL-modem. Du kan dog sætte den i enden
af din Cisco 677.

--
Mvh. Simon Pedersen