Tele2ADSL Priser
Fra : Stephen Møller

Dato : 07-07-03 16:53

Jeg synes at tele2 har sat der priser op på adsl, kan det passe ???

Tele2ADSL 256 256 kbit/s 128 kbit/s 340 kr.
Tele2ADSL 512 512 kbit/s 128 kbit/s 430 kr.
Tele2ADSL 1024 1024 kbit/s 256 kbit/s 530 kr.
Tele2ADSL 2048 2048 kbit/s 512 kbit/s 780 kr.

Hilsen Stephen

begin 666 clear.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-07-03 17:09

"Stephen Møller" <steph@get2net.dk> wrote in message
> Jeg synes at tele2 har sat der priser op på adsl, kan det passe ???

Jojo det passer fint... Det har de jo også sagt, at de billige priser kun
galt til den 30/6 for kunder der oprettede sig inden da....

Faktisk et godt trick.. Da kunder jo så vil bliver i firmaet, da det jo ikke
kan betale sig at melde sig ud igen.. og det kan heller ikke betale sig at
nedgradere... Så god måde at holde en forholdsvis fast indtægt

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-03 17:43

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> Jojo det passer fint... Det har de jo også sagt, at de billige priser kun
> galt til den 30/6 for kunder der oprettede sig inden da....

Den skal jeg lige have igen. Jeg bestilte dagen efter de satte deres
priskrig igang, skal det siges at jeg nu skal betale 780Kr. for en 2Mbit ?
Eller det for folk der først oprettede sig efter den 30/6 der skal betale
lidt ekstra?

Mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-07-03 17:48

Hej FB, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Den skal jeg lige have igen. Jeg bestilte dagen efter de satte
> deres priskrig igang, skal det siges at jeg nu skal betale 780Kr.
> for en 2Mbit ?

Bjarke mener (formentlig da , at du betaler, hvad det kostede, da du
tegnede dit abonnement. Og formentlig 6 mdr. frem kan du med rimelig
grund forvente, du nøjes med det.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-07-03 17:43

Hej Stephen Møller, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg synes at tele2 har sat der priser op på adsl, kan det passe ?

Ja, deres kampagne er jo forbi.

At lade "blot" de nytegnede under kampagnen køre gennem 6 mdr. for
kampagneprisen - udover omkostningerne ved at starte dem op - er ret
sikkert _meget_ dyrt.
Håbet er så antagelig, som Bjarke siger, at langt de fleste efter denne
periode forbliver som kunder, så Tele2 på lang sigt måske kan få
pengene hjem.

--
Hygge fra Århus - Rudi