Hvad skriver den i DNS-suffisk når man har~
Fra : BoS.

Dato : 07-07-03 08:06

Hej

Jeg har jo som bekendt bestilt Get2net, som skulle have været installeret i
mandags.

Nu er der gået en uge, og den skriver stadig opasia.dk når jeg skirver
'ipconfig'

Hvad skriver den når jeg har fået Get2net? Eller skriver den det samme
(bruger de ikke TDCs udstyr på centralerne)

Jeg har stadig ikke modtaget mit nye udstyr - kun en vendekasse... Men mit
gamle TDC udstyr burde jo virke også ved Get2net har jeg fået at vide.

mvh Bo

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 07-07-03 10:05

Hejsa
jeg syns at du skulle rykke for dit udstyr hos tele2

jeg sidder og venter selv på mit tele2 dog er det den endelige dato jeg
venter på
jeg har valgt som fortrukken datoer 15-17 juli men jeg er en smule nervøs
for at det kommer til at trække ud
jeg håber mit tele2adsl er oppe inden den 27/7 det er nemlig der mit
cybercity adsl ophøre :(

Hans Henrik Andersen
dsl1780

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 07-07-03 10:16

"Hans Henrik Andersen" <zepo@mobilixnet.dk> wrote in

> [...]
> nervøs for at det kommer til at trække ud
> jeg håber mit tele2adsl er oppe inden den 27/7 det er nemlig der mit

Det havde nu været mere smart at lade Tele2 opsige dit internet. Så er du
da rimelig sikker på at dit internet nedbrud, bliver så kort som muligt.
Det har jeg selv gjort, jeg fik en dato på hvornår mit TDC blev opsagt. Det
skulle være den 9/7. Men har siden fået brev om at den dato er ændret, da
TDC ikke kan nå at håndtere alle de opsigelser.

MVH Carsten

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 07-07-03 10:48

Hej
det er kun hvis man er tdc kunde at man kan gøre det
jeg mente at 7-8 uger var rigeligt frist til dem og jeg vil jo ikke betale 2
gange abos :(

Hans

Fra : Jonas Pedersen

Dato : 09-07-03 13:04

"BoS." <elskak@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har jo som bekendt bestilt Get2net, som skulle have været installeret
> mandags.

Ud fra din header kører du stadig med en TDC ip. Så jeg tror ikke du skal
regne med at dit tele2adsl er installeret endnu.

//Jonas