Hvilke servere til NG i X-news?
Fra : Zulfqar Ali

Dato : 06-07-03 12:48

Er der nogen der kan svare på hvilke/n servere man kan anvende i X-news
udover dem har fået af internetudbyderen?

Min erfaring med min udbyder, er at de ikke opdaterer dem særligt godt.
Mange indlæg over flere dage mangler ofte )c:

Hvis nogen har nogle gode alternativer så vil de blive vel
modtaget...........

På forhånd tak!

Mvh

Ali

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-07-03 12:58

"Zulfqar Ali" <ali_ali_4SLET_DETTE@hotmail.dk> wrote in

> [...]
> Mange indlæg over flere dage mangler ofte )c:
>
> Hvis nogen har nogle gode alternativer så vil de blive vel

sunsite.dk er fin til danske grupper.

Måske skal man registreres som bruger, det kan du nok finde mere om på
deres hjemmeside www.sunsite.dk (søg eventuelt efter news-signup).

Flemming