Tele2 smidt ud af metroen
Fra : CyberDyne

Dato : 05-07-03 17:00

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19756

Bare vent. Alle jer som har valgt at konvertere til Tele2 skal nok få
fingrene til at sidde godt og grundigt fast i postkassen !

Fra : MN

Dato : 05-07-03 17:19

"CyberDyne" <dont@spam.com> wrote in message
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19756
>
> Bare vent. Alle jer som har valgt at konvertere til Tele2 skal nok få
> fingrene til at sidde godt og grundigt fast i postkassen !

Kloge Åge!

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 05-07-03 17:24

On Sat, 5 Jul 2003 17:59:37 +0200, "CyberDyne" <dont@spam.com> wrote:

>Bare vent. Alle jer som har valgt at konvertere til Tele2 skal nok få
>fingrene til at sidde godt og grundigt fast i postkassen !

Hvordan "sidde fast"? Hvis jeg ikke bliver tilfreds, kan jeg jo blot
skifte igen, og indtil da sparer jeg 110,- kr. om måneden - hvor ser
du risikoen?
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 05-07-03 17:59

Hvad har Tele2s sælgere at gøre med deres ADSL? Mærkelig sammenligning
Og, jeg er IKKE Tele2adsl kunde
--

/ Benjamin

:

Fra : Lars Christensen

Dato : 05-07-03 19:25

> [...]

>Bare vent. Alle jer som har valgt at konvertere til Tele2 skal nok få
>fingrene til at sidde godt og grundigt fast i postkassen !

Jeg kan ikke lige se hvad den artikel har med xdsl at gøre.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : SvendeBent

Dato : 05-07-03 20:16

> [...]
>
> Bare vent. Alle jer som har valgt at konvertere til Tele2 skal nok få
> fingrene til at sidde godt og grundigt fast i postkassen !

De er også MEEGEEET irriterende.. står fandme på alle stationer ( s-togs )
og nærmest løber efter folk... Og de tager ALLE.. selv ældre mennesker som
har svært nok ved at koncentrere sig om at gå.. "HOV, har de
fastnet?!?!?".... har svaret mindst 30 tele2 folk at jeg ikke gider at
have deres fis.. Aligevel kommer de hen til mig når jeg kommer hjem igen...
De er MEGET nærgående og man kommer nærmest ikke forbi før man har svaret
dem, ja, det er sq ligefør de spænder ben på folk som har travlt, for de
skal jo lige have deres dejlige tilbud om gratis Søndag.. ARRG, jeg bliver
sindsyg.. Håber snart de bliver smidt ud af de andre stationer også, for det
er fandme en MEGET provokerende måde at skaffe kunder på.. Og jeg ærger mig
MEGET at jeg har skiftet til tele2adsl... Ligeså snart de .6 måneder er gået
( og de nok har sat prisen op igen ) så løber jeg min vej, for den slags
forretninger vil jeg ikke have noget med at gøre..

Nåh, der fik jeg lige luftet min tanker.. pyha, det lettede..

Og jaja, det er ikke noget at gøre med xdsl.. men måtte aligevel svare ;)
hehe.

mvh SvendeBent

Der kan forekomme taste og stavefejl i teksten.. dovenskab længe leve.

Fra : Jesper Lundorf Thusg~

Dato : 05-07-03 20:23

Måske en T-shirt med påskriften "Fuck Tele2" kan få dig uforstyrret af
perronen.
Hvis der er mange der er trætte af dem er der måske ligefrem et marked for
sådanne T-shirts.

Fra : SvendeBent

Dato : 05-07-03 20:58

"Jesper Lundorf Thusgaard" <jespernospam@thusgaard.com> skrev i en
meddelelse news:3f0724cb$0$48905$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Måske en T-shirt med påskriften "Fuck Tele2" kan få dig uforstyrret af
> perronen.
> Hvis der er mange der er trætte af dem er der måske ligefrem et marked for
> sådanne T-shirts.

uhauhauha.. det ville sq være for GODT at gå igennem en stogs station med
sådan en tshirt.. og så bare stå og kigge på dem.. for jeg tvivler på de
henvender sig.. ville være dejligt ;)

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 05-07-03 23:52

"Jesper Lundorf Thusgaard" <jespernospam@thusgaard.com> wrote:

> Måske en T-shirt med påskriften "Fuck Tele2" kan få dig uforstyrret af
> perronen.
> Hvis der er mange der er trætte af dem er der måske ligefrem et marked for
> sådanne T-shirts.

Tja, du kan jo få trykt nogle på hovedbanen til næsten ingen penge, herefter
er det bare at gå 100 meter og prøve om de sælger.

P.S. Du kan eventuelt få trykt et par "Fuck T-Shit Sælgere" også.....

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam058@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 05-07-03 22:19

> [...]
> fastnet?!?!?".... har svaret mindst 30 tele2 folk at jeg ikke gider at
> have deres fis.. Aligevel kommer de hen til mig når jeg kommer hjem

<klip>

jeg tror at de er ret ligeglade med om du kan lide det....
Hvis jeg var en af dem, ville jeg ikke kunne huske dig, hvis jeg stod der en
hel dag og kom i kontakt med flere tusinde ansigter...

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 05-07-03 23:54

"SvendeBent" <spam@lorteserver.dk> wrote:

> Ligeså snart de 6 måneder er gået (og de nok har sat prisen op igen)
> så løber jeg min vej, for den slags forretninger vil jeg ikke have noget
> med at gøre..

Men så snart det koster dig lidt ussel mammon kaster du principperne over
højre skulder...

> Nåh, der fik jeg lige luftet min tanker.. pyha, det lettede..

Samme her...