Cisco 650/677
Fra : Kell Larsen

Dato : 04-07-03 18:07

I forbindelse med et skift fra Tiscali til Cybercity skal jeg også
skifte fra Cisco 677 til 650. Vil det få nogen praktisk betydning?
Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-07-03 18:41

Kell Larsen <kell.larsen@REMOVEimage.dk> writes:

> I forbindelse med et skift fra Tiscali til Cybercity skal jeg også
> skifte fra Cisco 677 til 650. Vil det få nogen praktisk betydning?

Mon ikke det er en Zyxel 650 du får?

Den virker bare lidt anderledes end den Cisco du har nu, jeg vil ikke
tro du mærker den store forskel.

--
Jacob - www.bunk.cc
Stupidity got us into this mess -- why can't it get us out?

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 04-07-03 18:47

Du må mene en Zyxel 650R.

Jeg har selv Cybercity og startede med at have en Cisco 677, god stabil
router.
Ved et linjenedbrud byttede Cybercity så min router ud med en Zyxel 650R.
Det var så IKKE routeren den var gal med, som jeg også havde forudset, men
derimod TDC der havde "pillet" i et teleskab i nærheden.

Jeg kunne bestemt mærke forskel bare med standard opsætning.
En side i min browser kunne stene 3 sekunder inden den blev hentet ned. Jeg
tænkte det no kbare var mig, men jeg lånte så en Cisco 677 af en ven og
problemet var løst. Det er den jeg stadig kører med, skal have oprettet en
retursag med min Zyxel 650R, for Cybercity nægter at imødekomme mit ønske om
at bytte min Zyxel til en Cisco uden at lave en "sag" ud af det. Dvs.
fortælle dem at der er noget galt med Zyxel routeren.

--

/ Benjamin

:
[...]
: --

Fra : Kell Larsen

Dato : 04-07-03 19:03

Benjamin Blangstrup wrote:
> [...]
> : --
> : Jacob - www.bunk.cc
> : Stupidity got us into this mess -- why can't it get us out?

Roderi!!
Oprettelsesbrevet sagde Zyxel650
I kassen ligger en Cisco 677, så jeg er mere rolig.
Tak for reaktionerne.
Venlig hilsen
Kell