MegaBOOST fra CC
Fra : Per

Dato : 03-07-03 07:56

Det lyder overfedt med MegaBOOST funktionen fra CC. Jeg ville ønske jeg
havde dem som udbyder igen :/

TDC lovede i sin tid at de havde noget lign. på trapperne, men det kom
aldrig :(

Fra : Erik Thomsen

Dato : 03-07-03 15:09

>TDC lovede i sin tid at de havde noget lign. på trapperne, men det kom
>aldrig :(

TDC lovede også de ville komme med VERDENS bedste nyhedsserver......

Erik

Fra : Per

Dato : 04-07-03 07:52

"Erik Thomsen" <ebt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> TDC lovede også de ville komme med VERDENS bedste nyhedsserver......
>
> Erik

De kan sikkert godt komme med verdens hurtigste..... altså lige efter at de
har fjernet samtlige resterende binaries grupper.

Fra : MN

Dato : 04-07-03 16:38

"Erik Thomsen" <ebt@tdcadsl.dk> wrote in message

> TDC lovede også de ville komme med VERDENS bedste nyhedsserver......

Der er den også blevet efter at de har fjernet de binaer grupper.

Mogens

Fra : Lars Christensen

Dato : 04-07-03 18:52

On Fri, 4 Jul 2003 17:38:05 +0200, "MN" <mogens@FJEN_DETTEdbs.dk>
wrote:

>Der er den også blevet efter at de har fjernet de binaer grupper.

Er det derfor du bruger Claranews, fordi TDC er blevet for gode

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 04-07-03 21:34

On Fri, 4 Jul 2003 17:38:05 +0200, MN wrote:

> Der er den også blevet efter at de har fjernet de binaer grupper.

Det, der har givet anledning til tale om "verdens bedste" er nok
placeringen på "The Official Usenet TOP1000 Servers page"[1] hvor
news.tele.dk har indtaget pæne placeringer de seneste år.

Det siger primært noget om feed-delen af setup'et, hvilket lader til
at være misforstået af en del kritikere.

[1] http://www.top1000.org/
--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 04-07-03 21:36

"Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> writes:

>Det siger primært noget om feed-delen af setup'et, hvilket lader til
>at være misforstået af en del kritikere.

"En del"?

Jeg vil nærmere sige "totalt"

(Dog skal top1000's data også tages med visse forbehold)

Mvh.
   Klaus.

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 04-07-03 22:23

On Fri, 4 Jul 2003 20:36:27 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard wrote:

> "En del"?
> Jeg vil nærmere sige "totalt"

Du er også så udiplomatisk ;)

> (Dog skal top1000's data også tages med visse forbehold)

Bestemt - de er absolut kun vejledende.

Fra : Allan Olesen

Dato : 05-07-03 11:13

"Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> wrote:

>hvilket lader til
>at være misforstået af en del kritikere.

Hvorfor mon?

Hvis jeg ikke husker helt forkert, har hoejtstaaende
TDC-medarbejdere i medierne promoveret nyhedsserveren over for
_kunderne_ med betegnelsen "verdens bedste nyhedsserver".

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 05-07-03 11:43

On Sat, 05 Jul 2003 12:13:16 +0200, Allan Olesen wrote:

> Hvis jeg ikke husker helt forkert, har hoejtstaaende
> TDC-medarbejdere i medierne promoveret nyhedsserveren over for
> _kunderne_ med betegnelsen "verdens bedste nyhedsserver".

Jeg vil ikke udelukke, at marketdroids[1] også kan misforstå den
slags.

[1] Slips og ledelsesansvar.

Fra : Erik Thomsen

Dato : 05-07-03 14:23

<aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>Hvorfor mon?
>
>Hvis jeg ikke husker helt forkert, har hoejtstaaende
>TDC-medarbejdere i medierne promoveret nyhedsserveren over for
>_kunderne_ med betegnelsen "verdens bedste nyhedsserver".

Det husker jeg også tydeligt, der var ingen grænser for ledelsen i
TDC's stolthed når de i medierne fortalte om den kommende
nyhedsserver, der klart ville løse alle de mange problemer der var med
den gamle, og det var TDC der selv omtalte den nye server som verdens
bedste, det er ikke noget en eller anden tilfældig kritikker af TDC
har fundet på.

Erik

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 05-07-03 19:22

On Sat, 05 Jul 2003 15:23:06 +0200, Erik Thomsen wrote:

> .... og det var TDC der selv omtalte den nye server som verdens
> bedste, det er ikke noget en eller anden tilfældig kritikker af TDC
> har fundet på.

Det, der med en vis ret kan påstås at være i top er feed-delen.

Uanset hvad du må synes, er den faktisk ganske konkurrencedygtig.

Fra : Erik Thomsen

Dato : 06-07-03 05:30

On 05 Jul 2003 18:22:00 GMT, "Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> wrote:

>Det, der med en vis ret kan påstås at være i top er feed-delen.
>
>Uanset hvad du må synes, er den faktisk ganske konkurrencedygtig.

Du ved jo lige så godt som mig, at det var ikke udelukkende var
feed-delen ledelsen i TDC snakkede om når de sagde at den nye server
skulle være verdens bedste.

Erik

Fra : Rudi Stegen

Dato : 06-07-03 14:18

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-07-03 12:51

Meget apro pro, så dette indlæg, må jeg gensende, pga.
dtext.news.tele.dk ikke svarede da jeg forsøgte at sende første
gang,,,

Sonny T. Larsen skrev Lørdag den 5. juli 2003 20:22 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Det, der med en vis ret kan påstås at være i top er feed-delen.

Hvad gavner det mig som kunde? Det jeg oplever gentagende gange er når
jeg vil læse et indlæg, så får jeg at vide af Knode at forbindelsen er
afbrudt af serveren, så forsøger jeg mig med et andet indlæg, og går
tilbage til det jeg ikke kunne hente, og så kommer det uden
problemmer. Ligeledes når jeg vil sende, så nogle gange så kan det
ikke sendes, men forsøger jeg så igen med det samme, så flyver det
afsted, som var det til verdens bedste bruger-news.server. Jeg har
rapoteret det til TDC men der er ikke noget i KAN/VIL gøre ved det.
Efter huskeren "det ser ud til at være alm. timeout" ja, det kan godt
være, men så er serveren for længe om at svare.
Jeg personligt tror at alle de problemmer binære bruger oplever med at
de kan hente header men fejler i body, og dermed ikke kan hente deres
binære slask, skyldes at news.tele.dk OG OGSÅ dtext.news.tele.dk ikke
svare som den skal, og derfor får newsprogrammet brugeren bruger ikke
body på den indlæg, og manglende indlæg i binært slask er jo fatalt.

> Uanset hvad du må synes, er den faktisk ganske konkurrencedygtig.

Ikke som bruger newsserver, måske er feed delen ganske
konkurrancedygtig, men hvad kan jeg bruge det til?

Ivar Madsen

Fra : Thomas H.

Dato : 06-07-03 17:32

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Meget apro pro, så dette indlæg, må jeg gensende, pga.
> dtext.news.tele.dk ikke svarede da jeg forsøgte at sende første
> gang,,,

Fejlen kan lige så godt ligge lokal ved dig som den kan ligge hos TDC...

> [...]
> ikke sendes, men forsøger jeg så igen med det samme, så flyver det
> afsted, som var det til verdens bedste bruger-news.server.

Har du aldig hørt om ordet timeout ?

>Jeg har rapoteret det til TDC men der er ikke noget i KAN/VIL gøre ved det.
> Efter huskeren "det ser ud til at være alm. timeout" ja, det kan godt
> være, men så er serveren for længe om at svare.

Timeout har intet med om at serveren er for lang tid om at svare.. når din
timeout tid er opnårt afbrudes forbindelsen til serveren, og skal så
oprettes igen for at hente nye indlæg...

> Ikke som bruger newsserver, måske er feed delen ganske
> konkurrancedygtig, men hvad kan jeg bruge det til?

Hvorfor ?

Med Venlig Hilsen
Thomas H.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-07-03 22:48

Thomas H. skrev Søndag den 6. juli 2003 18:31 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Fejlen kan lige så godt ligge lokal ved dig som den kan ligge hos
> TDC...

Men jeg mener at andre har samme problem, og jo flere der har
problemmet, jo ståre er sansynligheden for at det er et TDC problem.

> Har du aldig hørt om ordet timeout ?

Jov, og det er skide ireterende. Specielt da jeg bruger en
onlinenewsreader.

> Timeout har intet med om at serveren er for lang tid om at svare..

Du ved alså hvad der konkret er galt i de her tilfælde?
Hvad er det der er galt, hvis du fortæller det, så slipper Sonny for at
fejlsøge, men kan gå direkte til fejlretning,,,

> når din timeout tid er opnårt afbrudes forbindelsen til serveren, og
> skal så oprettes igen for at hente nye indlæg...

Der kan være mange grunde til timeout opstår. Jeg kan lige nævne nogle
få i flæng, uden dermed at sige at der ikke kan være andre årsager,,,

1. En overbelastning af min linie, f.eks. hvis jeg henter/sender en
stor fil, så kan der være kø på at få en TCP parke igennem. Specielt
hvis den store fil sendes som UDP, da UDP bare sendes afsted, uden at
chekke om modtager kan følge med.

2. En router undervejs er overbelastet, således at data-parkerne ikke
når fram hurtigt nok til at den ene part ikke afbryder forbindelsen,
med en timeout.

3. Newsserveren er overbelastet, således at den er så lang tid om at
sende et svar tilbage til newsreaderen, så denne opgiver, og du har en
timeout.

x. En kombination af overnævnte og de ikke nævnte grunde.
f.eks. newsreaderen er sat til at opgive efter 2 sekunder, og
Overbelastning af brugerens linie giver ventetid, på 501 mS
en overbelastet router giver ventetid på yderliger 501 mS.
Serveren er overbelastet, og giver en svartid på 501 mS.
Den router undervejs, der er overbelastet, er også belastet den anden
vej, ventetid 501 mS.
Brugerens linie er stadig overbelastet og giver ventetid på 501 mS.

Samlet forsinkelse er på 2.04 sekunder, og du har en timeout efter de 2
sekunder.

Ovenstående er meget simplificeret, vil ikke kunne findes i den
virkelig verden, der er f.eks. også en tidsforsinkelse alene på
elektronernes vej fra brugerens maskine til serveren. Det er alså
alene en simplificeret forklaring, og kan ikke bruges til andet.

Det er for ofte at der opstår timeout.

Ivar Madsen

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 06-07-03 18:49

On Sun, 06 Jul 2003 13:50:43 +0200, Ivar Madsen wrote:

> Hvad gavner det mig som kunde?

Jeg har ikke påstået, at det gavner dig overhovedet.

> Jeg har rapoteret det til TDC men der er ikke noget i KAN/VIL gøre ved det.

Den maskine der tager mod postings giver timeouts af og til, ja - det er nyt
for mig, at det er et stort problem; men jeg vil da se på det.

> [...]
> svare som den skal, og derfor får newsprogrammet brugeren bruger ikke
> body på den indlæg, og manglende indlæg i binært slask er jo fatalt.

Det er ikke korrekt - det er Diablo-softwaren, der fejler; det handler ikke
om timeouts.

> Ikke som bruger newsserver, måske er feed delen ganske
> konkurrancedygtig, men hvad kan jeg bruge det til?

Umiddelbart intet, rent bortset fra, at det sikrer en rimelig completion.

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 06-07-03 21:29

"Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> wrote:

>Den maskine der tager mod postings giver timeouts af og til, ja - det er nyt
>for mig, at det er et stort problem; men jeg vil da se på det.

Det sker tit for mig - måske i størrelsesordenen hver 4. gang jeg
poster. Den hænger i forsøget på at poste, så afbryder jeg den og
prøver igen, og så går det næsten altid godt i andet forsøg.

For mig er det ikke i sig selv noget der med rimelighed kan kaldes et
problem, kun et irritationsmoment. Men det giver jo nemt et lidt
uheldigt - og formodentlig og forhåbentlig misvisende - indtryk af at
det er noget upålideligt lavkvalitetsprogrammel.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Erik Thomsen

Dato : 07-07-03 04:26

On Sun, 06 Jul 2003 22:29:27 +0200, Jesper Dybdal
<jdunet@u8.dybdal.dk> wrote:

> [...]
>uheldigt - og formodentlig og forhåbentlig misvisende - indtryk af at
>det er noget upålideligt lavkvalitetsprogrammel.

Hvad ville du kalde hvis det vat din telefon der manglede klartone,
hver 4. gang du prøvede på at ringe op? ville dette heller ikke være
et problem?

Erik

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 07-07-03 15:54

Erik Thomsen <ebt@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvad ville du kalde hvis det vat din telefon der manglede klartone,
>hver 4. gang du prøvede på at ringe op? ville dette heller ikke være
>et problem?

Næ - hvis den virkede når jeg straks efter prøvede igen, ville jeg
netop kalde det et irritationsmoment. Det ville jo ikke hindre mig i
at kommunikere alt hvad jeg ville. Et *problem* ville være hvis
opkald udefra gik tabt, eller hvis det tog mere end et øjeblik at få
den til at virke.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Erik Thomsen

Dato : 07-07-03 16:51

On Mon, 07 Jul 2003 16:53:30 +0200, Jesper Dybdal
<jdunet@u8.dybdal.dk> wrote:

> [...]
>at kommunikere alt hvad jeg ville. Et *problem* ville være hvis
>opkald udefra gik tabt, eller hvis det tog mere end et øjeblik at få

Okay, så har vi forskellig opfattelse at hvordan man definerer en
fejl, du må da være en drømmekunde for alle firmaer, finder du dig
også i et TV der ikke tænder hver 4. gang, du trykker på knappen,
eller en bil der ikke vil starte hver 4. gang?

Jeg tror ikke der mange med en tilsvarende stor tålmodighed. I mit fag
er en fejlprocent på 25 i hvert helt usaceptabelt.

Vi befinder os jo trods alt i 2003, det du beskriver ville jeg også
selv have accepteret for 10 år siden, da internettet stadig var noget
mystisk for nørder, men nu er det et helt normalt produkt, som
selvfølgelig skal virke 100%

Erik

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 07-07-03 21:17

Erik Thomsen <ebt@tdcadsl.dk> wrote:

>Okay, så har vi forskellig opfattelse at hvordan man definerer en
>fejl,

Jeg har sandelig ikke sagt at det ikke var en fejl eller at det ikke
bør rettes. Jeg har sagt at det for mig kun er et irritationsmoment -
men sådanne er da også fejl og det kan da også være særdeles rimeligt
at bruge kræfter på at fjerne dem.

I forhold til mit behov virker TDC's newsserver pt. perfekt bortset
fra det lille irritationsmoment. Den leverer således den bedste
service jeg nogensinde har oplevet fra en newsserver - idet meget af
det bøvl der har været med DKNets og TDC's tidligere newsservere, i
modsætning til dette faktisk har været egentlige problemer.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 07-07-03 22:34

Jesper Dybdal <jdunet@u8.dybdal.dk> skrev:

> I forhold til mit behov virker TDC's newsserver pt. perfekt bortset
> fra det lille irritationsmoment.

Er det også perfekt, at der ofte ses dobbelt-postninger fra brugere af
TDCs newsserver?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 07-07-03 23:52

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote:

>Er det også perfekt, at der ofte ses dobbelt-postninger fra brugere af
>TDCs newsserver?

Jeg har aldrig været ude for at mine indlæg er blevet dobbeltpostet,
så jeg mistænker at sådanne dobbeltpostninger er et klientproblem -
har du et eksempel?

I øvrigt har jeg aldrig lagt mærke til dobbeltpostninger der ikke
lignede bruger-/klient-fejl. Så i forhold til mit behov, hvilket var
hvad jeg udtalte mig om, er serverens indsats sådan set perfekt.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 08-07-03 09:30

Jesper Dybdal <jdunet@u8.dybdal.dk> skrev:

> Jeg har aldrig været ude for at mine indlæg er blevet
> dobbeltpostet, så jeg mistænker at sådanne dobbeltpostninger er et
> klientproblem - har du et eksempel?

<3e9bdcb8$0$150$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
<3e9be2ad$0$135$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>

Der findes flere også nyere eksempler, og det er kun fra folk, der
anvender TDCs newsserver.

> [...]
> lignede bruger-/klient-fejl. Så i forhold til mit behov, hvilket
> var hvad jeg udtalte mig om, er serverens indsats sådan set

En server der, tilsyneladende meget, ofte giver timeouts kan ikke
kaldes perfekt.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 08-07-03 20:33

<3f0b0c6b$0$83049$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
<3f0b0922$0$83054$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 09-07-03 23:06

><3f0b0c6b$0$83049$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
><3f0b0922$0$83054$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>

Nummer 1:
>Date: Tue, 8 Jul 2003 20:10:52 +0200

Nummer 2:
>Date: Tue, 8 Jul 2003 20:10:52 +0200

Jeg kan ikke definitivt gennemskue om det er OE der poster den to
gange eller et egentligt serverproblem. Samme "Date"-header betyder
jo nok at brugeren i hvert fald kun har skrevet den én gang, men
"X-Trace"-headerne antyder en forskel i tid på 841 sekunder, hvilket
lyder voldsomt hvis det skulle være serveren der fandt på at gentage
den. Det lyder også forbavsende at der skulle være en forskel på 5
artikelnumre hvis det var serveren der dublerede den.

Taget i betragtning at jeg aldrig selv har fået mine indlæg dubleret,
kunne jeg stærkt mistænke at serverens skyld her "kun" er at der
sommetider går et stykke tid fra den modtager et indlæg til den viser
det, så brugere lokkes til sende deres indlæg igen - som Ivar også
foreslog. Det er s'føli ikke et problem for folk der er opvokset med
news via modem i 80'erne, men nutidens unge forventer sikkert at deres
artikler spredes i hele verden på et øjeblik.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 10-07-03 09:17

> [...]

> fandt på at gentage den. Det lyder også forbavsende at der skulle
> være en forskel på 5 artikelnumre hvis det var serveren der

Er det OE eller serveren, der genererer date-headeren? Hos mig er det
serveren så vidt jeg husker.

> [...]
> der er opvokset med news via modem i 80'erne, men nutidens unge
> forventer sikkert at deres artikler spredes i hele verden på et

Umiddelbart tror jeg ikke, at Højriis og Bjarke er så utålmodige, men
kan naturligvis ikke afvise det

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Rene Joergensen

Dato : 10-07-03 09:25

Morten Bjergstrøm <nospam01@miljokemi.dk> wrote:

> Er det OE eller serveren, der genererer date-headeren? Hos mig er det
> serveren så vidt jeg husker.

Det er OE, f.eks brokker en masse sig over når en brugers ur går
forkert hvis de tråder efter tid.

--
-René
http://www.taabelig-turbo-klub.dk/

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 10-07-03 10:17

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote:

>Umiddelbart tror jeg ikke, at Højriis og Bjarke er så utålmodige, men
>kan naturligvis ikke afvise det

Jeg havde ikke lagt mærke til hvem det var - jeg ville heller ikke
forvente at de to var så utålmodige.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-07-03 15:14

> Umiddelbart tror jeg ikke, at Højriis og Bjarke er så utålmodige, men
> kan naturligvis ikke afvise det

Jeg er ikke utålmodig. Problemer optræder hvis den timer ud i første
hug, og jeg ikke når at få slettet indlægget fra udbakken (hvor den
stadig ligger på trods af at serveren har fået den) inden OE igen
synkroniserer.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 11-07-03 17:54

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev:

> Jeg er ikke utålmodig.

Det var godt

> Problemer optræder hvis den timer ud i
> første hug, og jeg ikke når at få slettet indlægget fra udbakken
> (hvor den stadig ligger på trods af at serveren har fået den)
> inden OE igen synkroniserer.

Der var forklaringen.

Jeg kan dog ikke lige se om det er OE eller serveren, der er problemet?

Skal det forstås som om serveren giver timeout selvom den har modtaget
indlægget?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-07-03 09:18

> Jeg kan dog ikke lige se om det er OE eller serveren, der er
problemet?

Det er en kombination imo.

> Skal det forstås som om serveren giver timeout selvom den har modtaget
> indlægget?

Jeg har ikke sniffet på forbindelsen, men OE opdager tilsyneladende ikke
at serveren accepterer indlægget. Om det skyldes at serveren ikke sender
noget svar, om den sender et forkert formatteret svar, eller om den
sender er svar som OE blot fejlfortolker ved jeg ikke.
OE står så og venter på svaret, og timer til sidst ud.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 08-07-03 06:40

Morten Bjergstrøm skrev Mandag den 7. juli 2003 23:34 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Er det også perfekt, at der ofte ses dobbelt-postninger fra brugere
> af TDCs newsserver?

Jeg har aldrig set at newsserveren har produceret dobbeltposting, men
at den har været noget tid om at give indlægget fra sig igen, og
brugeren har været utomlodelig og postet igen.

Ivar Madsen

Fra : Mads Bahrt

Dato : 05-07-03 02:21

Per wrote:
> TDC lovede i sin tid at de havde noget lign. på trapperne, men det kom
> aldrig :(

Det er kommet...
De reklamerer ikke så meget med det dog: Du kan bare ringe ind og sige
at du vil have sat din båndbredde op inden weekenden, og så ringe ind
igen efter weekenden og få den sat tilbage - intet gebyr længere...

Fra : Jesper Lundorf Thusg~

Dato : 05-07-03 11:30

Du kan godt booste ved TDC, du skal bare ringe til det rigtige nummer så
booster de din linie i løbet af ganske kort tid.
Du skal desværre også ringe og sige når du vil have normal hastighed igen!

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-03 10:27

"Jesper Lundorf Thusgaard" <jespernospam@thusgaard.com> skrev i en
meddelelse news:3f06a7d1$0$48904$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]

> booster de din linie i løbet af ganske kort tid.
> Du skal desværre også ringe og sige når du vil have normal hastighed

Hvilket nummer er det og hvad koster det at booste? :)

-peter

Fra : Jesper Lundorf Thusg~

Dato : 06-07-03 10:36

Jeg skal lige finde nummeret.
Det er gratis at booste, det koster kun pris forskellen på det du har og det
du booster til, i den tid du booster.
Jeg har brugt det to gange, hvor jeg har boosted til 512/512 fra mine
normale 256/128.

Jeg poster nummeret senere i dag.

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-03 10:41

"Jesper Lundorf Thusgaard" <jespernospam@thusgaard.com> skrev i en
meddelelse news:3f07ecde$0$48908$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
og det
> du booster til, i den tid du booster.
> Jeg har brugt det to gange, hvor jeg har boosted til 512/512 fra mine

Tak :)

Fra : Jesper Lundorf Thusg~

Dato : 07-07-03 15:37

Peter har fået nummeret, så her er det til andre.....

80808017 telefondamen skal have et 4 og så er man i kø til personlig
betjening, jeg ventede 30 sekunder i dag mandag ved 15 tiden.