Email virker ikke med Cybercity ZyXEL 650 ~
Fra : Claus Nielsen

Dato : 28-06-03 14:32

Jeg har fået sådan en af de nye ZyXEL 650HW trådløse routere, men har et par
problemer med den.

1. Langsom tilgang til hjemmesider.
2. Kan modtage emails, men ikke sende.

Når jeg prøver at sende en email får jeg bare flg. besked:

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på
serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i
længere tid. Emne 'testmail', Konto: 'vip.cybercity.dk', Server:
'vip.cybercity.dk', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer:
0x800CCC0F

Er der nogen af jer der kender til disse problemer, og evt. har en løsning.

Mvh.
Claus Nielsen

Nielsen ICQ#: 236670169 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Claus Nielsen

Dato : 29-06-03 15:29

Problemet er løst

mvh.