CC uden at have telefon
Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-06-03 22:18

Jeg ved at jeg ikke kan få ekstra kobber, der er ikke overskudskobber
på den sidste den op til min lejlighed.
Kan jeg så få CC hvis jeg afgiver min telefon?
På sidste telefonregning var der samtaler for ~ DKK 23,00, så det er
bare penge ud til noget jeg ikke bruger,,,

Ivar Madsen

Fra : Søren Blom

Dato : 22-06-03 22:45

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev
> Jeg ved at jeg ikke kan få ekstra kobber, der er ikke overskudskobber
> på den sidste den op til min lejlighed.
> Kan jeg så få CC hvis jeg afgiver min telefon?

Det kan du godt, du kan overdrage kobberparret til CC, det siger du bare til
dem, at det skal gøres, så ordner de papir arbejdet for dig.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Chipmand

Dato : 23-06-03 01:00

On Sun, 22 Jun 2003 23:17:51 +0200, Ivar Madsen <news-@milli.dk>
wrote:

> [...]
>På sidste telefonregning var der samtaler for ~ DKK 23,00, så det er
>bare penge ud til noget jeg ikke bruger,,,
Hej
Stod på samme måde som dig da jeg skulle have cybercity. Den tekniker
der kommer ud og sætter ADSL opkoblingen op går alle kabler igennem.
Godt nok kan man sige meget om TDC men deres teknikere her i byen er
bare gode de finder altid en udvej så man kan få sin opkobling. Prøv
du bare og bestille det.

Mvh
Chipmand

Fra : Ivar Madsen

Dato : 23-06-03 06:34

Chipmand skrev Mandag den 23. juni 2003 02:00 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> [...]
> Godt nok kan man sige meget om TDC men deres teknikere her i byen er
> bare gode de finder altid en udvej så man kan få sin opkobling. Prøv

Da CC kom på Bagsværd centralen bestilte jeg, det blev afvist pga.
mangel på kobber. Så bestilte jeg TDC, og den teknikker der kom om
satte det op fortalte mig at det er fra kælderen op og der kun er et
kobberpar. Og at det er sket at de har skullet føre ekstra kobber op i
nogle lejligheder, og at det kræver adgang til samtlige lejligheder
nedenunder den der skal have ekstra kobber, og at det tager to mand
ca. en time pr. etage, og at de bander kunderne langt væk,,,

Ivar Madsen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 23-06-03 20:17

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message
> [...]
> nedenunder den der skal have ekstra kobber, og at det tager to mand
> ca. en time pr. etage, og at de bander kunderne langt væk,,,

Den slags omhyggelighed er slet ikke nødvendig:

http://www.agol.dk/tdc/

--
Anders Vind Ebbesen
"I would personally hate to provide our regular home users with /29"