abb til mobilos?
Fra : Michael Andreasen

Dato : 15-07-03 20:12

Hvad kan i anbefale til brug til mobiltelefonen?

I disse bredbåndstider, må jeg indrømme jeg ikke har noget som helst styr på
markedet for "alm. opkoblinger" længere.

kort sagt.. hvordan/hvor og hvem vil i anbefale, som jeg kan benytte til
mobil?

Er der nogen der er "nemme" og (gerne) gratis, men ikke et must.

Det skal være som alternativ til fast opkobling (grps/sono) hvis det ikke
skulle virke i sydens sol :)

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Michael Andreasen

Dato : 15-07-03 20:19

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote in message
> Hvad kan i anbefale til brug til mobiltelefonen?
>
> I disse bredbåndstider, må jeg indrømme jeg ikke har noget som helst styr

> markedet for "alm. opkoblinger" længere.

hmm.. har lige set en tilsvaren tråd for et par dage siden..

jeg har bl.a. teleDK adsl, så jeg skulle kunne benytte en af deres
opkaldspuljer, jf. indlægget længere nede..

giver dem et kald imorgen og hører.

Mvh
Michael Andreasen

Fra : Henrik Larsen

Dato : 17-07-03 13:06

> hmm.. har lige set en tilsvaren tråd for et par dage siden..
>
> jeg har bl.a. teleDK adsl, så jeg skulle kunne benytte en af deres
> opkaldspuljer, jf. indlægget længere nede..

Dette burde kunne hjælpe dig:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37049-2

Jeg skal selv prøve det når jeg lige får købt en GPRS telefon :)

Vh.
Henrik

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 28-07-03 21:59

On Tue, 15 Jul 2003 21:11:39 +0200, "Michael Andreasen"
> [...]

> markedet for "alm. opkoblinger" længere.
>
> kort sagt.. hvordan/hvor og hvem vil i anbefale, som jeg kan benytte til

Jeg havde problemer med min forbindelse, og fandt derfor mit gamle
støvede Get2net gratis-abo frem igen, og efter et opkald til deres
support fik jeg adgang via et normalt 777777** nummer, som min
mobil-telefon kunne ringe til som er analogt modem. Godt nok kun
9600bps, men der var hul til mail

> Er der nogen der er "nemme" og (gerne) gratis, men ikke et must.

Gratis ja - get2nets gratis abo kan det. De tilbyder både at du bruger
1001-777777** og 777777** det sidste er nødvendigt for at du kan ringe
fra mobilen, jeg har ikke fundet noget andre som giver den mulighed
uden et månedligt/årligt abo.

> Det skal være som alternativ til fast opkobling (grps/sono) hvis det ikke
> skulle virke i sydens sol :)

Fra syden? Det lyder _meget_ dyrt at bruge

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk